Vinden vrouwen het (wel of niet) fijn om begluurd te worden?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)
  • Auteur
    Berichten
  • #424169 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Bij het kijken naar naakte vrouwen (of stellen) raak ik niet zo opgewonden, maar bij het gluren (in douche of slaapkamer) kom ik in enkele minuten heel heftig klaar. Van gluren heeft ook niemand last en verder weet niemand van mijn ‘tik’.

    #424299 Reageer

    Hetero040
    Gast

    Ik heb dit ook hoor. Word alleen wel geil van stellen etc. Maar gluren is het geilste dat er is. Ik heb ook een hoop stiekeme foto’s van m’n vrouw. Kik: hetero040

    #426223 Reageer

    Zininzon
    Gast

    Ik vind ook lekker als ik bekeken wordt hoor zoals op het naaktstrand mmmm
    Ben vrouw van 50 plus…

    #426357 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Zou je het dan erg vinden als ik opgewonden voor je sta om van je naakte lichaam te genieten? Help je me dan ook?

    #426364 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Zininzon, wil je graag eens van dichterbij bekijken.

    #426690 Reageer

    Sandern
    Gast

    Hey zininzon kkan je wel een X komen bekijken hoor gr sander

    #426701 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Zou fijn zijn, maar ik benieuwd wat er gaat gebeuren. ZinInZon is welkom

    #426726 Reageer

    Rob
    Gast

    Ik vind het zowel fijn om te gluren maar ook om bekeken/begluurd te worden. Naar en door vrouwen helemaal lekker, maar ook van mannen kan ik opgewonden raken. Ga ook vaak naar naaktstrandjes hier in de buurt (Zandvoort). Als je wil kijken mail dan naar [email protected] wie weet kunnen we een keer afspreken ergens??

    #427018 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Opgewonden50+ ik zou het niet erg vinden als je opgewonden voor me staat! Zou het super voor je vinden, zo’n lekkere harde pik in je hand en dan naar me kijken als ik me voor het open raam in de badkamer afdroog x

    #427046 Reageer

    Zininzon
    Gast

    @anoniem,zullen gaan we samen staan…

    #427048 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @zininzon dat lijkt me een spannend idee!

    #427369 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Ik kan zo niet opmaken of je man of vrouw bent, maar ik ben hetero, dus als je een vrouw bent, wat zou je dan doen als je me zo bezig ziet? Vraag je me binnen?

    #427374 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Anoniem en/of zininzon ik wil ook wel voor jullie raam gaan staan hoor…. Altijd leuk om te kijken en tegelijk bekeken te worden is nog leuker 🙂

    #427748 Reageer

    Katrin
    Gast

    Ik vind het heel spannend als ik begluurd word. Het is opwindend om bijvoorbeeld in een bos naakt te zijn met de kans om begluurd te worden.

    #427758 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Leuk om te lezen dat veel vrouwen het toch ook leuk vinden om begluurd te worden…had zelf het idee dat dit minder zou zijn. Alleen nu nog iemand tegenkomen… of afspreken??

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)

Reageer op: Vinden vrouwen het (wel of niet) fijn om begluurd te worden?

Je informatie: