Samen Naakt? (of alleen kijken)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #427187 Reageer

    Rob
    Gast

    Ben benieuwd of er ook mensen zijn die het leuk vinden om samen naakt te zijn. Of alleen willen kijken. Het lijkt mij best geil om mezelf af te trekken als iemand kijkt. Of samen masturberen mag natuurlijk ook. Of alleen naakt een bakkie koffie drinken. Zijn er mensen (v / m / x ) die dat ook zouden willen doen? of zal doen zelfs? Of misschien echt willen afspreken? Je mag een mailtje sturen naar [email protected] of natuurlijk hier een berichtje posten! vertel ook wat over jezelf.. ben zelf een gewone frisse vent van 58 uit Zandvoort.

    #427198 Reageer

    Peter
    Deelnemer

    Hallo Rob, dit soort situaties maak ik spelenderwijs wel eens mee op een naaktstrand, tenminste dat meerdere personen liggen te spelen met hun pik of elkaar oraal aan het bevredigen zijn. Dan doe ik wel eens mee, maar echt iets afspreken zou ik niet willen, zeker niet bij iemand thuis.

    #427232 Reageer

    Chris
    Gast

    Ik lig momenteel heerlijk naakt buiten. Mijn piemel staat wel stijf. Dat komt omdat ik nog niet eerder naakt durf te liggen. Hij is 19,5 cm met een mooie eikel. Heerlijk dit. Lekker naakt zijn.

    #427292 Reageer

    Peter
    Deelnemer

    Kun je er wat van laten zien Chris?

    #427332 Reageer

    Chris
    Gast

    Hoi Pater,

    Zou graag willen maar het lukt niet om me aan te melden op deze site dus kan niks plaatsen.

    #427375 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Klopt, op het naaktstrand gebeurt het ook wel eens ja. Maar het zou toch leuk zijn als je iemand (of meerder) kan vinden die hetzelfde willen doen of alleen kijken leuk vinden. ook leuk straks voor de wintermaanden. En hoeft natuurlijk niet perse thuis kan ook ergens anders natuurlijk maar ik heb ontdekt dat het een lastige zoektocht is 🙂

    #427388 Reageer

    Chris
    Gast

    Hoi Peter, ik heb jouw inzendingem eens bekeken maar wat een lekkere pik heb je. Ik heb er even heerlijk op afgetrokken. Mmmm

    #427485 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Waar lig je dan naakt Chris ?? Hoop een beetje in de buurt 🙂

    #428328 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Helaas is het mooie weer wel voorbij denk ik… dus wordt het alsmaar lastiger. Maar te behoefte om te kijken en bekeken te worden blijft natuurlijk. heeft iemand leuke plannen of ideeën voor de komende winter??

    #428588 Reageer

    Krommejoeperd
    Deelnemer

    Naakte mensen om me heen lijkt me erg geil….. Zou het niet kunnen laten me af te trekken

    #429118 Reageer

    Robinhot
    Gast

    ja vind ik ook maar de grote vraag is waar dit kan… zeker nu het weer winter wordt…

    #429245 Reageer

    Justin
    Gast

    Lijkt me ook erg geil als er mensen in nh omg Alkmaar zijn.

    #429313 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Als het niet bij iemand thuis kan ben ik ook benieuwd of jullie andere leuke locaties weten waar het in de winter kan? Wel graag een beetje in de buurt (Zandvoort)

    #429344 Reageer

    justin
    Gast

    alkmaar is redelijk in de buurt robin

    #429416 Reageer

    Robinhot
    Gast

    yep heb je gemaild. voor mij is Alkmaar beetje te ver. Hoop dat er meer reacties voor ons komen :p

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Reageer op: Samen Naakt? (of alleen kijken)

Je informatie: