Per toeval genieten van de buuf in de douche

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #149784 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Mijn buuf is 10 jaar ouder dan ik en een goede vriendin.
    Enige tijd geleden toonde zij me foto’s waar ze alleen in haar slipje zit terwijl ze haar dochter zoogt.
    Daarna vroeg ik haar of ik haar blote borsten mocht zien, maar dat wilde ze niet.
    Toen ik enige tijd later van mijn wandeling terugkwam deed zich op een winteravond de gelegenheid voor dat haar tuindeur openstond (die gewoonlijk altijd gesloten is).
    Er wordt hier in de wijk nog wel eens ingebroken en ik wist niet of de buuf thuis was.
    Dus met die gedachte ben ik de tuin ingelopen om te zien of er was ingebroken, maar ik zag licht branden in de douche.
    Op zoek naar inbraaksporen kwam ik langs het doucheraam en daar zag ik de buuf net achter het douchegordijn vandaan komen om zich af te drogen en aan te kleden, meteen was ik ontzettend opgewonden.
    Ik wist dat het zo donker was dat zij mij vanuit de douche niet in de tuin kon zien staan en ik kon me niet inhouden om heerlijk van haar te genieten.
    Persoonlijk vindt ik dat het moet kunnen zolang de persoon in kwestie dat niet weet (en anderen ook niet) of zich bedreigd voelt.
    Daarom heb ik haar ook niets verteld, om mogelijke ellende te voorkomen.
    Wat vinden jullie daarvan, moet het kunnen of niet?
    En graag enige toelichting.

    #409653 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Ik vind dat je groot gelijk hebt om wel lekker te kijken, maar niets te zeggen. Ze heeft aangegeven haar borsten niet aan je te willen laten zien, maar nu heb je op deze manier er toch van kunnen genieten. Dit kun je lekker in je fantasieën over haar gebruiken. Wie weet komt er nog een moment dat ze wel verder wil gaan en dan kun je dit geile moment nog eens aan haar vertellen. Voor nu lekker zelf van genieten

    #409913 Reageer

    Ano
    Gast

    Opgewonden50+, zeker heb je gelijk! Ben je ook klaargekomen? Waarom zou je het vertellen, zo heeft niemand er last van en jij alleen maar plezier! Hopelijk tref je haar nog eens…

    #410128 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Mijn doel voor het gluren is uiteindelijk wel klaarkomen, daarover kan ik heel duidelijk zijn.
    Nadat ik haar borsten op foto’s had gezien, voelde ik de behoefte om haar helemaal naakt te zien en dat is ook gelukt.
    De reden waarom ik het haar niet vertel is voor de hand liggend, ik wil geen spanningen en haar ook niet bang maken.
    Aan de andere kant is het sinds 2016 ook nog eens strafbaar, dus reden genoeg om dat voor mezelf te houden.

    #410159 Reageer

    Ano
    Gast

    Zag je buurvrouw er jaren later (tenminste daar ga ik vanuit, of heeft ze nog zogende kinderen op dit moment) er nog lekker uit? Ik snap zeker dat je niets zegt, dat is jezelf alleen maar in problemen brengen terwijl er nu geen probleem is. Heb je je daar ook afgetrokken en ben je klaargekomen? Of heb je dat later in je woning gedaan? Misschien zelfs wel vaker dan een keer. Heb je haar daarna nog gezien? Wat was je gevoel daar toen bij? Heb je haar ook weleens aangeraakt?
    Geniet nog

    #410330 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Er lekker uitzien is voor iedereen anders en die buuf is een hele lieve vriendin.
    Zij was 65 toen ik die foto’s mocht zien hoe ze haar kind net had gezoogd.
    En zij was 67 toen ik haar voor het eerst naakt in de douche zag.
    Als zij achter het douchegordijn ging zag ik haar alleen naakt van de achterkant en daarvan was ik al erg opgewonden.
    Dus toen zij achter het douchegordijn vandaan kwam had ik wel al een flinke erectie.
    Ik stond in het donker in haar tuin door het douchevenster van haar te genieten en toen ik zag dat ze naakt mijn kant op kwam lopen keek ik alleen naar haar borsten en kale schaamstreek terwijl ik bezig was mezelf te bevredigen.
    De buuf stond zich op minder dan een meter afstand van mij af te drogen, ik kon haar borsten en tepels nu van heel dichtbij bekijken.
    Daarbij werd ik zo geil dat ik verschillende keren echt even stoppen om te voorkomen dat ik anders veel te snel spuitend zou klaarkomen.
    En het werd steeds moeilijker om het spuiten nog langer tegen te houden.
    Maar toen ze haar borsten afdroogde zag ik hoe stijf haar tepels werden en ik vervolgens zag hoe ze een wit t-shirt over die stijve tepels liet glijden kon ik me niet langer inhouden en kwam heel heftig spuitend klaar.

    #410334 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Ano, wat een heerlijk geil verhaal! In ben inmiddels kletsnat… Wat moet dat een ontzettend lekker moment zijn geweest. Hoe lang is dit nu geleden? Ben je van dit moment nog vaker klaargekomen?

    #410336 Reageer

    Ano
    Gast

    Opgewonden50+, wat een goed en geil verhaal. Ik kom zo klaar als ik dit soort verhalen lees. Wat zal dat lekker zijn geweest om live te zien en zij er totaal geen idee van had x

    #410338 Reageer

    Ano
    Gast

    Echt een rijpe vrouw, mooi om daar lekker van te genieten. Ik ben iets minder rijp maar hoop dat je toch snel mijn mails beantwoord… Heel spannend Opgewonden50+
    Lekker geil dit!

    #411888 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @opgewonden50+ heb je je nog lekker afgetrokken op je buurvrouw? Lekker hoor. Ik ga me nu voor het open raam afdrogen met jou in mijn gedachten… Geil

    #412555 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @opgewonden50+ De douche had ook nog gekund. Was ook lekker denk ik

    #412717 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @opgewonden50+ wat niet is, kan nog komen. Nog genog te beleven

    #413981 Reageer

    THONGGUY
    Gast

    Zelf gluren doe ik niet en ik voel me er ook niet goed bij. Maar ik laat me wel graag bekijken, vroeger eerst stiekem en later ook gewoon openlijk.

    #414012 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @thongguy je moet lekker doen waar je je goed bij voelt en heel lekker dat je dat openlijk durft te doen. Denk dat er veel mensen van kunnen genieten van je geile spel

    #415015 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Ik vind het oprecht jammer dat er hier maar heel weinig dames zijn die hun mening durven/willen geven.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)

Reageer op: Per toeval genieten van de buuf in de douche

Je informatie: