Ik vind het fijn als andere mensen mij bloot zien

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #325225 Reageer

    Geert
    Gast

    Ik ben een single man van 60, rustig en beetje verlegen.
    Maar ik heb een dingetje wat ik graag wil delen.
    Sinds eind vorige eeuw ben ik naturist. Ik vind het spannend en fijn als andere mensen mij naakt zien.
    Daar heb ik geen echt opgewonden gevoelens bij, krijg dan ook niet echt een erectie.
    Maar ik het wel heel fijn als iemand mij bloot ziet.
    Nu probeer ik wel vriendschappen aan te knopen met mensen die ook graag bloot zijn.
    Echter de reacties die ik krijg zijn nagenoeg altijd van mannen die dan ook seks met me willen.
    Ik ben wel een beetje bischierig, maar passief. Ik vind het wel fijn als een man een beetje
    aan me zit, maar geen oraal gedoe of penetratie. Tongzoenen vind ik echter weer wel fijn.
    Thuis loop ik zoveel mogelijk naakt en probeer wel me niet zo op te stellen dat ik gezien kan
    worden. Het is mij niet de bedoeling om aanstoot te geven. Maar met wederzijds goedbevinden
    is het wel fijn als iemand mij naakt ziet. Ik ga dan ook vaak naar de sauna, dat is een
    goede plek om bloot te zijn en gezien te worden. Zelf kijken vind ik ook wel fijn, maar
    ik vind blote mannen dan weer niet mijn ding. Wel vind ik het geen probleem als een man
    mij naakt ziet. Zijn er mensen met dezelfde affiniteit of mensen die goede opbouwende adviezen
    kunnen geven?
    Fijne blootgroet
    Geert

    #336670 Reageer

    Leon
    Gast

    Hoi.Ja klinkt best wel spannend.

    #339331 Reageer

    rutger
    Gast

    hoihoi, ik heb dat ook wel. Ga wel eens naar een cinema en loop dan naakt rond. Vind het ook wel leuk wat te geilen, maar wil niet dan mannen me gaan aanraken en moet ook niets hebben van pijpen enzo. tongen ook niet trouwens. Misschien wel leuk keer samen op pad te gaan.

    groetjes Rutger
    [email protected]

    #345000 Reageer

    TwilightZone
    Gast

    Ik kijk graag mee. Ik heb 1 fantasie en dat is als er gespoten wordt dat jullie dat in mn onderbrek doen.
    En het is maar een fantasie… dus niets moet. Komen kijken is al erg geil. Spreken we iets af?

    #429320 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Ik was de wat oudere posts aan het lezen en vond dat deze wel weer terug onder de aandacht mag. Het verhaal van Geert spreekt mij ook erg aan. Ik vind naakt bekeken worden ook leuk. Ik heb er dan wel sexuele gevoelens bij, maar alleen voor mezelf. Sex zoek ik niet, tongen ook niet. Een verdwaalde hand zoals sommigen dat zo noemen lijkt me geen probleem. In het begin zocht ik alleen naar vrouwen, maar dat is een onmogelijke opgave gebleken. En ik heb ontdekt dat samen naakt met mannen ook spannend, geil en leuk is. De vraag is alleen altijd waar het kan….

    #429321 Reageer

    s
    Gast

    vind heerlijk om naakt te zwemmen. Tijdens gezamelijk douchen anderen laten zien hoe ik lekker m’n pik aan het wassen ben

    #429356 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Naakt zwemmen deed ik ook best vaak, maar sinds corona zijn een hoop zwemuurtjes weg of op onmogelijke tijden of te ver weg…

    #429601 Reageer

    rinus-randstad
    Gast

    Je kunt iedere zondag naaktzwemmen in Delft. Tussen een en twee uur in het Sportfondsenbad. ER komen mannen, vrouwen en kinderen, hou daar rekening mee. Informatie op Blootkompas

    #429602 Reageer

    rinus-randstad
    Gast

    Probeer het Sportfondsenbad in Delft. Elke zondagmiddag daar naaktzwemmen, tussen 1300 en 1400 uur.

    #429836 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Kun je die kinderen ontwijken en toch wat spannends doen daar?

    #429937 Reageer

    Anoniem
    Gast

    S, ga je dan ook zo ver dat je jezelf aftrekt of laat aftrekker? Of is dat een fantasie van je? Heel spannend om jezelf zo te tonen denk ik

    #429949 Reageer

    s
    Gast

    @Anoniem: nee, niet klaartrekken, maar wel lekker spelen en kijken of anderen ook iets doen.
    mezelf aftrekken doe ik liever in een kleiner gezelschap of voor cam.

    #429953 Reageer

    Gerrit
    Gast

    Ik heb dezelfde verlangens. Het gaat puur om het naakt lopen en niet zo zeer om seksuele handelingen. Misschien dat ik dat uiteindelijk ook wel opwindend vind, omdat ik van het naakt lopen een andere soort van opwindendheid ondervind. Afgelopen zomer voor het eerst naar een soort van nudistenstrand geweest. Was niet officieel een nudistenstrand, waardoor de opwinding extra aanwezig was. Zeer fijne ervaring, en dat zonder echt seks te hebben gehad.

    #429962 Reageer

    Chris
    Gast

    @Anoniem, wat vind jij spannend??

    #430095 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Heb ik ook al paar keer gedaan/meegemaakt: bij het naaktzwemmen. Onder de douche beetje opstijven en soms krijgt een ander ook een stijve of gaat zich aftrekken… heerlijk. of in de kleedruimte ook wel gebeurd. ook één keer in het zwembad zelf. Ligt natuurlijk wel aan het zwembad hoe de douches en kleedkamers etc gelegen zijn enzo…. Altijd wel spannend want je moet wel oppassen dat de ander er geen problemen mee heeft!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)

Reageer op: Ik vind het fijn als andere mensen mij bloot zien

Je informatie: