Ik ben een single man van 60, rustig en beetje verlegen.
Maar ik heb een dingetje wat ik graag wil delen.
Sinds eind vorige eeuw ben ik naturist. Ik vind het spannend en fijn als andere mensen mij naakt zien.
Daar heb ik geen echt opgewonden gevoelens bij, krijg dan ook niet echt een erectie.
Maar ik het wel heel fijn als iemand mij bloot ziet.
Nu probeer ik wel vriendschappen aan te knopen met mensen die ook graag bloot zijn.
Echter de reacties die ik krijg zijn nagenoeg altijd van mannen die dan ook seks met me willen.
Ik ben wel een beetje bischierig, maar passief. Ik vind het wel fijn als een man een beetje
aan me zit, maar geen oraal gedoe of penetratie. Tongzoenen vind ik echter weer wel fijn.
Thuis loop ik zoveel mogelijk naakt en probeer wel me niet zo op te stellen dat ik gezien kan
worden. Het is mij niet de bedoeling om aanstoot te geven. Maar met wederzijds goedbevinden
is het wel fijn als iemand mij naakt ziet. Ik ga dan ook vaak naar de sauna, dat is een
goede plek om bloot te zijn en gezien te worden. Zelf kijken vind ik ook wel fijn, maar
ik vind blote mannen dan weer niet mijn ding. Wel vind ik het geen probleem als een man
mij naakt ziet. Zijn er mensen met dezelfde affiniteit of mensen die goede opbouwende adviezen
kunnen geven?
Fijne blootgroet
Geert