Naaktstrand

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #57548 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Hoihoi,

    Ik vroeg me af of er onder ons ook mensen zijn die regelmatig het naaktstrand bezoeken?
    Ik zelf ben 27 jaar en kom er regelmatig. Vind het heerlijk om naakt te zijn.

    Wie deelt deze passie en vind het ook leuk om een keer bijv samen te gaan?
    Ik woon in regio Rotterdam.

    Ik hoor het graag

    Gr Hans

    #57649 Reageer

    RobKinky
    Deelnemer

    Ik kom vaker als het weer het toelaat op het strand van Hoek van Holland of de Maasvlakte. Weet dat je niet meer bij Hoek de duinen in kan duiken. Er staan nu hekken en er wordt gecontroleerd. Ben zelf hetero.

    #223629 Reageer

    Hans van de perk
    Deelnemer

    ik heb nog nooit op een naaktstrand gelegen.
    Lijkt me wel heerlijk en vrij.
    Bij brielle tegenover zwartewaal heb je een klein strandje.
    Ik zou daar best wel eens naartoe willen.
    Mijn vrouw wil het niet.
    En alleen zou ik ook niet zo snel gaan.
    Wie wil mij over de streep helpen?

    Groet, hans
    PS; ik zit ook veel op Skype.
    Dus je kan ook daar contact met mij opnemen.
    Mijn skype naam is: Hans Van De Perk

    #268427 Reageer

    Jan
    Deelnemer

    Ben 59 en kom als het even kan op het naaktstrand van Hoek van Holland. Ben er dit jaar als gevolg van het tegenvallende weer nog maar weinig geweest. Er wordt inderdaad aangegeven dat naakt recreatie in de duinen verboden is maar er is toch regelmatig activiteit waar te nemen. Er zijn ook vanaf het strand hier en daar openingen in het hek te vinden, maar het was al niet moeilijk om door het hek te komen.

    #268790 Reageer

    john
    Gast

    ben opgevoed met naturisme liept thuis met me pa en ma bloot gingen met ze drien douchen en in de weeknden lag ik bij ze in bed terwijl ze sex hadden zomers gingen we fijn naar het naaktstrand en dat doe ik nu ook nog iedere zomer

    #372458 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik ga meestal naar het naaktstrand op de Maasvlakte. Kan haast niet wachten op een paar zonovergoten dagen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Reageer op: Naaktstrand

Je informatie: