Internet foto’s op IedereenNaakt

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #125237 Reageer

    efun couple
    Deelnemer

    Mij hindert het dat er de laatste weken door een enkeling tientallen van het net geplukte foto’s van wulpse dames, massaal op deze website geplaatst worden. Naar mijn mening is dat niet de bedoeling hier, wel dat je jezelf en/of je partner toont met zelfgemaakt fotowerk.
    Blijkbaar wordt er door de beheerder(s) niet ingegrepen, maar ik vrees dat dit aspect het fijne van deze website naar de bliksem helpt, om van het schenden van copyright- en auteursrechten nog maar te zwijgen.
    Hopelijk wordt een en ander spoedig rechtgezet !
    efuncouple

    #125337 Reageer

    Kallen
    Deelnemer

    Dit is wat mij ook opvalt. Veel foto’s die worden geplaatst die niet van de maker zelf zijn.

    #125500 Reageer

    efun couple
    Deelnemer

    Het probleem is dat we ook nergens enige contactmogelijkheid zien met de beheerders. Geen kans om een klacht te uiten, of om iemand die over de schreef gaar te blokkeren…

    #125852 Reageer

    ChrisTR
    Deelnemer

    Het is de laatste tijd wel erg raak met deze foto’s en eigenlijk geen idee wat er mee te doen. Laatst was er een serie die negatieve aandacht kreeg (punten), dat vond ik wel een goede zet. Echter, geen idee of je ze kunt bannen oid…

    #127065 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Er zullen altijd wel mensen zijn die het voor anderen proberen te verzieken. Jammer is ook dat een aantal geen eigen foto’s heeft, maar gewoon iets kopieert en plakt van een ander.

    #127090 Reageer

    efun couple
    Deelnemer

    Ergerlijk is dat. En 90% van diegenen die “vriend” aanvragen met ons, hebben geen enkele inzending. Ze maken dan ook geen enkele kans.
    Gelukkig zijn er ook nog enkele correcte leden die zelf publiceren uit eigen werk!

    #127663 Reageer

    Vergilius
    Gast

    Beter goed gejat dan slecht geselfied

    #127933 Reageer

    efun couple
    Deelnemer

    Nog beter niets dan gejat voor mijn part !

    #128924 Reageer

    piet
    Deelnemer

    Willen jullie dan zo graag mijn piemel zien??🤣🤣

    #129034 Reageer

    efun couple
    Deelnemer

    Daarvoor zijn we toch allemaal hier, om naar anderen te kijken en bekeken te worden Piet ?

    #129086 Reageer

    Paul030
    Deelnemer

    Internetfoto’s zijn aardig om te zien, maar minder opwindend om te gebruiken in andere sites. Ik vind het juist beregeil om hier filmpjes en foto’s van elkaar te zien. Hou ook van kijken en bekeken worden….wind mij erg op deze site, zit nu bijna dagelijks op deze site met een stijve tikkend tegen bureaublad ;-))

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Reageer op: Internet foto’s op IedereenNaakt

Je informatie: