Waar zitten de geile vrouwen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #39666 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Als heteroman zie ik hier veel pikken voorbij komen, prima maar daar heb ik niks mee en wordt daar niet geil van. Maar waar zijn de vrouwen die graag een man zoeken?
    Want als ik van pikken zou houden dan is er keus genoeg, maar helaas heren ik val op vrouwen. Dus welke vrouw weet mij te bekoren om haar te gaan beminnen en samen naar een hoogtepunt te komen?
    Even voor alle duidelijkheid stuur ik daarom geen privé foto omdat ik niet met mijn pik tussen alle mannen wil staan.
    Vandaar mijn oproep, is hier een vrouw die lekker verwend wil worden door een man? En lekker gelikt wil worden zodat haar klitje steeds harder wordt, maar vooral samen met een man genieten?

    #228774 Reageer

    RobKinky
    Deelnemer

    Annoniem:
    Zelf constateer ik ook dat hier vooral het manlijk geslachtsdeel domineert en er amper vrouwen te vinden zijn die geil zijn. Dat is jammer, want die moeten er toch ergens in Nederland wel te vinden zijn? Trouwens ik zoek ook al een vrouw die van spannende seks houdt.

    #406929 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Ik ben vrouw, vind het lekker om alle geile dingen te lezen en soms te reageren, plaats geen foto’s, ook geen contact. Misschien is dat het verschil. Word wel geil van deze site…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Reageer op: Waar zitten de geile vrouwen?

Je informatie: