Een lekkere penisplug in je penis hebben is zeer zeker heerlijk.
Je moet inderdaad wel oppassen niet meteen te veel of te groot te willen, bouw het rustig op en denk goed na en gebruik altijd glijmiddel (op waterbasis) als je besluit hem langere tijd in te houden, dan ik adviseer zeer zeker een holle plug dan kan je gewoon je dagelijkse plas doen en trek je jezelf af dan komt je zaad er ook gewoon goed uit, was je wel extra goed, zelf haal ik hem er even uit nadat ik klaargekomen ben om hem even goed schoon te maken.
Ook zal je in het begin een wat branderig / pijnlijk gevoel hebben en wat bloed bij het plassen erna, maar dat is juist goed. Je hebt immers iets in je plas gestopt dat er niet in behoort, en je rekt je plasbuis op en daardoor kan het dus een klein beetje bloeden, maar doordat je er dan doorheen plast, maakt jd het weer schoon en je imurind is het beste qua zuivering ervan en op den duur is dit weer gewenning
zelf wil ik zeker geen verminking dus heb een maximale dikte van 8mm penisplug in mijn penis zitten, waarbij ik tevreden ben en die er zonder moeite de hele dag in kan blijven zitten maar dus er ook goed makkelijk weer uit kan.
Te groot en je hebt kans dat je er veel moeite voor moet doen deze er weer uit te krijgen doordat je plasbuiseinde zich weer om de ribbels klemt, dat is de natuurlijke gang om je plasbuis te beschermen tegen vuil van buiten.
Overdrijf dus zeer zeker niet, er zuj uitersten waar ketels echt grof geschikt gebruiken en hun vingers er in kunnen steken eyc… maar dat zijn de extremen en bepaald die persoon voor zichzelf natuurlijk.
Ik heb toen een setje gehaald van klein naar groot 3mm tot 12mm buiten diameter en korte xchacht van 4,5cm. De kleinste 4 gingen ging erin en kwamen er weer uit, dus te klein voor mijn plasbuis, 7mm ging goed maar bij het aftrekken vloog hij er uit en nu de 8mm die dus heerlijk en goed er in zit.
Heb ook een langere holle plug van 10 cm waarmee ik mijn plasbuis verwen door deze lekker heen en weer te laten gaan.