Sinds een tijdje ook de penisplug ontdekt, eerst een dichte plug, geil, die ik in deed voordat ik lekker met mijn pik speelde, zo kwam ik bij sounding uit wat echt wel geil is, ook het in hebben van een dichte plug is geil, maar nadeel van een dichte plug is uiteraard dat hij niets doorlaat en ja eenmaal klaar gekomen moet het er toch uit, dus toen holle penispluggen in een setje gehaald van klein 4mm naar best flink 12mm, de grootste gaat me echt (nog) niet lukken.
Vaak was het dat ik hem er na het spelen hem er wel weer uithaalde, maar eigenlijk vind ik het juist geil om hem lekker te laten zitten, sperma en plas komt er nu toch wel doorheen, het heeft hierdoor wel wat meer hygiëne nodig, ben negen en met eerst 1 dagje in en dagje niet, dit steeds langer en ik moet zeggen het is echt enorm geil ye weten dat je tijdens de dag, (wat je ook doet), je weet dat je een lekkere plug in je pik hebt zitten.
Dus ja wat vaker een harde pik maar echt zo geil. Ik doe het in etappes, om hem steeds langer in te houden, (met voorlopig nu het idee max 1 maand) in juli heb ik hem steeds 5dgn in gehad om hem dan in het weekend er uit te houden, in augustus 24/7 van 2 weken en nu sinds 1 september heb ik hem ook 24/7 in gehad en gaan we voor een volle maand en het bevalt prima, zolang ik er geen last van heb laat ik hem dus lekker steeds langer zitten.
Let wel ik gebruik enkel goede RVS gladde (holle) penispluggencen ik kan het echt aanraden als je echt geil van je eigen pik bent en wordt