Plug in penis

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #38177 Reageer

    François
    Deelnemer

    Wie heeft ervaring met plug of staafjes in penis?
    Zouden er meiden zijn die dit eens willen doen bij mannen?

    #38185 Reageer

    Bye
    Deelnemer

    ervaring mee, kan pijnlijk zijn en lekker tegelijk……maar kijk wel uit met wat je doet….als het afbreekt heb je echt een probleem……
    een korte die net onder je eikel komt kan echt lekker zijn……..ik wou soms niet anders……

    #38201 Reageer

    Pietersen
    Deelnemer

    Wat stop je er dan in?

    #38212 Reageer

    Bye
    Deelnemer

    penisplug klein

    #38213 Reageer

    Bye
    Deelnemer

    moet zeggen als je geil ben en niks doet en het zit erin…….blijf ik voorvocht houden, kwijl me beneden letterlijk geil

    #38773 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik weet één ding zeker, dat het me enorm opwindt en er fantastisch van klaarkom!
    Probeer wat verschillende dikte’s, begin met een dunne enz..zorg voor goede hygiëne en maak de pen/stift glad!

    #38803 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Doe ook wel is een spermastripper met eikelring in mijn penis. De eikelring is wel prettig!

    #38941 Reageer

    Bye
    Deelnemer

    spermastripper met eikelring ?????

    #50798 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Kijk maar
    spermastopper

    #51298 Reageer

    Adrien
    Deelnemer

    Ik vind dit ook geweldig zo’n plug kom altijd heerlijk klaar

    #51698 Reageer

    Adrien
    Deelnemer

    Ik steek hem er 22cm in dan zit tegen blaas

    #59569 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Een penisplug is ideaal voor op het naaktstrand

    #80339 Reageer

    Joop
    Gast

    Ik gebruik de penis plug erg vaak
    Een korte als ik ergens naar toe moet
    Een lange gebruik ik thuis als ik lekker naakt bij de kachel zit of in de zomer lekker buiten

    #276768 Reageer

    Ricodol74
    Gast

    Sinds een tijdje ook de penisplug ontdekt, eerst een dichte plug, geil, die ik in deed voordat ik lekker met mijn pik speelde, zo kwam ik bij sounding uit wat echt wel geil is, ook het in hebben van een dichte plug is geil, maar nadeel van een dichte plug is uiteraard dat hij niets doorlaat en ja eenmaal klaar gekomen moet het er toch uit, dus toen holle penispluggen in een setje gehaald van klein 4mm naar best flink 12mm, de grootste gaat me echt (nog) niet lukken.
    Vaak was het dat ik hem er na het spelen hem er wel weer uithaalde, maar eigenlijk vind ik het juist geil om hem lekker te laten zitten, sperma en plas komt er nu toch wel doorheen, het heeft hierdoor wel wat meer hygiëne nodig, ben negen en met eerst 1 dagje in en dagje niet, dit steeds langer en ik moet zeggen het is echt enorm geil ye weten dat je tijdens de dag, (wat je ook doet), je weet dat je een lekkere plug in je pik hebt zitten.

    Dus ja wat vaker een harde pik maar echt zo geil. Ik doe het in etappes, om hem steeds langer in te houden, (met voorlopig nu het idee max 1 maand) in juli heb ik hem steeds 5dgn in gehad om hem dan in het weekend er uit te houden, in augustus 24/7 van 2 weken en nu sinds 1 september heb ik hem ook 24/7 in gehad en gaan we voor een volle maand en het bevalt prima, zolang ik er geen last van heb laat ik hem dus lekker steeds langer zitten.

    Let wel ik gebruik enkel goede RVS gladde (holle) penispluggencen ik kan het echt aanraden als je echt geil van je eigen pik bent en wordt

    #361926 Reageer

    Ronny en ann
    Deelnemer

    Gebruik het zelf al jaren. Holle plug en sounding. Vind het heerlijk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Reageer op: Plug in penis

Je informatie: