Groot geschapen mannen

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur

Soof
    Gast

@Anoniem, ja ik ben wel vaak geil. Heerlijk is dat. Mijn vriend niet altijd. En hij heeft ook een kleintje. Dus een grote pik is leuk en geil.

#418085 Reageer

Anoniem
    Gast

@Soof okay. Jammer dat je vriend een kleintje heeft. Mijn man heeft heerlijke afmeting. Ik ben momenteel bijna 24/7 geil. Dus probeer het wat in goede banen te leiden zodat het thuis ook leuk blijft.

#418149 Reageer

kees
    Gast

@anoniem: dat doe je goed

#418179 Reageer

Anoniem
    Gast

@Kees Ja gaat best goed toch?! Is top hoor hoe het gaat…

#418188 Reageer

Soof
    Gast

@anoniem, tja…je kan niet alles hebben hea?! Hij doet het goed die van miin vriend. Maar jij ziet volgens mij echt een hoop piemels. Je vraagt iedereen naar Kik. Zit er veel lekkers bij en veel vormen? Heeft er eentje wel een grote??

#418191 Reageer

Anoniem
    Gast

@Soof dat is ook heel belangrijk dat hij het goed doet! Lekker om te weten. Een hoop niet, wel wat en ik heb niet te klagen…

#418192 Reageer

Soof
    Gast

@Anoniem een hoop niet? Dus geen grote piemels?? Jammer voor je.

#418194 Reageer

Anoniem
    Gast

@Soof Ik bedoel het anders… Ik zie geen tientallen piemels. Wel grote hoor en anderen zijn dan weer op andere manier heel lekker, draait niet altijd alleen om lengte. Maar het is lekker wat ik allemaal zie!

#418714 Reageer

john
    Gast

hoi bert wij zijn john joke ik 54 joke 64 wij houden allebei van grote pikken mischien keer afspreken ik john ben bi bottom gr john joke [email protected]

#419121 Reageer

Anoniem
    Gast

@Kees Gaat inderdaad best goed!

#419149 Reageer

kees
    Gast

@anoniem hmmmmm

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Reageer op: Groot geschapen mannen

Je informatie: