Groot geschapen mannen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #111557 Reageer

    Grootgeschapen1
    Deelnemer

    Hallo allemaal, ik vraag mij af hoeveel groot geschapen mannen hier zitten die een pik hebben van groter dan 18 centimeter, ik hoor het graag

    #111573 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Ben grensgeval van 18 cm.

    #111578 Reageer

    Grootgeschapen1
    Deelnemer

    Oke nou dat is als nog netjes

    #111685 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Ja ben er ook tevreden mee

    #145689 Reageer

    Jeroen
    Deelnemer

    Bijna 20cm had nig wel wat dikker gemogen.
    Maar ben zeker niet ontevreden. 😇

    #417618 Reageer

    Bert
    Deelnemer

    Als ik lekker geil ben is hij bijna 20 cm, behoorlijk dik en een mooie dikke eikel. Zelf vind ik hem erg mooi en geil. Vrouwen, en mannen, klagen nooit gelukkig.

    #417781 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Nou heren, lekker hoor om te lezen. Maar nog spannender zou zijn als jullie laten weten wat jullie allemaal doen of zouden willen doen met jullie flinke pikken!!! Lees het graag heren

    #417788 Reageer

    Marcel
    Gast

    Hmmm…
    Die van mij is bijna 20 cm en best lekker dik. Zit een mooie eikel op…ik trek me er heerlijk op af. Stop dan ook een vinger en soms twee, in mijn kontje om mijn prostaat te verwennen. Oh wat kom ik dan hard klaar. Zo geil. Ik moet dan ook echt mijn eigen zaad proeven….zo lekker….

    #417792 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Marcel Geil om te lezen! Nog geiler om te zien

    #417797 Reageer

    Marcel
    Gast

    @anoniem, ja, vond je het geil???

    #417968 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Marcel zeker wel! Zou leuk zijn om weer wat te delen…

    #418063 Reageer

    Soof
    Gast

    @Marcel, klinkt als een lekkere pik!! @Anoniem, je hebt hem gezien in volle glorie? Vond je het wat? Klopt de omschrijving vam Marcel met het beeldmateriaal??

    #418075 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof Ja, het klopt wat beschreven wordt door @marcel… Erg jammer om hem niet meer te zien te krijgen. Hij is inmiddels ook lekker geschoren van onder, dus daar is niks mis mee…

    #418076 Reageer

    Soof
    Gast

    @Anoniem, klinkt echt wel lekker. Het idee van een echte grote pik maakt me wel nat

    #418080 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof je bent niet de enige… Lekker hè een grote harde pik die hard spuit!!! Jij ook een lekker geile vrouw?! Die zie je hier niet vaak…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)

Reageer op: Groot geschapen mannen

Je informatie: