Vinden jullie mannen en of vrouwen het geil als er zaad druipt uit een kutje

• Dit onderwerp bevat 35 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door P.I . VUGHT 🤫😉😂🤣.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Auteur

biballstretcher
    Deelnemer

Lady, eerlijk gezegd vind ik een mooi glad geschoren kutje met mooie lipjes wel lekker lijken, maar zodra er sperma aan te pas komt, haak ik af, heb er niets mee, zelfs niet met mijn eigen sperma.

#36610 Reageer

Anoniem
    Inactief

Ja dat is supergeil, allebei. Vooral zaad wat uit een kutje komt, heerlijk

#36611 Reageer

Anoniem
    Inactief

`

#36612 Reageer

Josh
    Deelnemer

Heerlijk geil als je haar volspuit en het druipt eruit en hierna haar klaar likken zodat haar sappen naar buiten stromen ik haar leeg kan slurpen.

#141170 Reageer

Reserva
    Deelnemer

Stiekem is het best opwindend. Je hebt een lekkere poes maar je ziet dat je 2des bent. voor mij persoonlijk een heerlijke teaser.

#143778 Reageer

Jeroen
    Deelnemer

Heerlijk als mijn vriendin thuiskomt meteen volgespiten kutje dan zich uitkleed en het boven mijn mond eruit laat lopen/perst.

#144637 Reageer

Johan
    Deelnemer

Ik vind het wel heel geil als je je zaad weer uit de kut of kont van je partner ziet druipen, lekker is het als je het er uit likt en dan samen gaat vrijen. Bloedgeil.

#232536 Reageer

Reserva
    Deelnemer

Ow, dat is ook zo lekker. En daarna lekker een stringetje eroverheen waar ze nog de hele avond in mag rondlopen. Dat is super geil.

#233232 Reageer

Anoniem
    Inactief

Zeker geil!!!!!!!
    En dan lekker likken en daarna tongen😍

#234906 Reageer

Heet mannetje
    Deelnemer

Mmmmh jaa zo lekker xxx

#262069 Reageer

Cuckollie
    Gast

Beste

Ik vind dat ook geil.. ik ben een cuckold. Kunnen we daar wat verder over praten? Mail me gerust

#262329 Reageer

Olaf
    Gast

Heerlijk geil om een volgespoten kutje te zien druipen en dan uit te likken……ben een liefhebber! en dan tongzoenen …jammie!!
    @Cuckollie praten altijd goed!

#434948 Reageer

Mike
    Deelnemer

Ja dat vind ik ook erg geil om te zien

#434964 Reageer

Roberto
    Gast

Zal er toch wel uitlopen denken jullie van niet of jullie moeten in poeder vorm klaar komen . Ha ha cq iq van 125 .

#439581 Reageer

Geil gleufje
    Gast

Heerlijk als er zaad over m’n tieten worden gespoten of als ik het zaad uit m’n gleuf voel stromen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)

Reageer op: Vinden jullie mannen en of vrouwen het geil als er zaad druipt uit een kutje

Je informatie: