Webcamseks voor geiligheid op afstand

  • Dit onderwerp bevat 14 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 maanden geleden door Rosa.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #420093 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Wat vind jij daarvan?

    #420094 Reageer

    Janneke
    Gast

    Webcam seks kan erg lekker zijn om beide in een behoefte te voldoen die je mogelijk binnen een relatie niet vindt of waar je extra geiligheid in kwijt kunt op afstand. Samen masturberen of alleen kijken. Wat vinden jullie ervan heren? Is het lekker of niet?

    #420095 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Ik geef computerles, heel soms als er een vrouw aan de andere kant zit, maakte ik wel een complimentjes en soms ging ik ook wel verder. Dan begon ik bijvoorbeeld over zelfbevrediging en of ze dat ook met zichzelf doet. Maar ook over haar cup en of ze een bh draagt en of ik dat mag zien en ook of ik haar borsten mag zien. Zo nu en dan gaat die vrouw daar dan in mee. En dan geef ik aan dat ik er opgewonden van ben geworden. Als bedankje toont die vrouw haar lichaam aan mij. Natuurlijk vraag ik dan of zij daar ook opgewonden van wordt, zodat we naar elkaar kijken en masturberen. Dat doen we via FB, Skype of een andere messenger met beeld en geluid. Het kost feitelijk weinig geld, het is veilig en erg lekker.

    #420096 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Dat is snel.
    Janneke, daar word ik nou supergeil van, het geeft ook dat beetje extra spanning en soms gaat het dan veel te snel dat ik spuitend klaarkom. Maar als ik echt heel geil ben, kan ik nog een tweede keer spuitend klaarkomen.

    #420098 Reageer

    Janneke
    Gast

    @opgewonden50+ wat een geil verhaal over de computerles. Dat dames je dingen tonen en zelfs overgaan tot masturberen samen. Dat is wel heel lekker! Het is zeer zeker lekker

    #420099 Reageer

    Janneke
    Gast

    @opgewonden50+ Ja, ik word ook heel geil om hier over te schrijven. Hmmmm, spuitend klaarkomen doe ik ook graag voor de cam. Dat je als man 2x komt in 1 sessie is wel erg geil… Pffffff, lekker

    #420101 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Ik geniet er heel erg van zeker omdat het vaker ook andere vrouwen zijn.

    #420103 Reageer

    Janneke
    Gast

    @opgewonden50+ Dat begrijp ik. Als er zoveel vrouwen zijn die met je willen cammen. Doe je goed!

    #420416 Reageer

    Janneke
    Gast

    @opgewonden50+ heb je nog lekkere geile webcamsex gehad? Gewoon benieuwd

    #420417 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @opgewonden50+ Wat een stout verhaal over de computerles. En wat lekker dat er vrouwen zijn die er op in gaan. Dat moet wel erg spannend zijn om te merken dat ze zeg maar toehappen en meegaan in jouw vragen… Ik zou eerst wel een beetje schrikken als me dat werd gevraagd, maar zou het wel zo geil vinden dat ik er op ij zou gaan. En zou je dan wellicht ook alles laten zien als jij dat ook aan mij miet zien. Stout wel

    #420459 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    @Anoniem, bedankt voor je reactie. Ik geniet daar elke keer opnieuw van, maar dat werkt natuurlijk alleen als je dat geleidelijk aan doet. Iemand ermee overvallen werkt niet, de kans is te groot dat die persoon dichtklapt. Als een vrouw ingaat op wat ik vraag dan kan ik daarin natuurlijk niet achterblijven om te doen wat zij vraagt.

    #420586 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @opgewonden50+ Als je dat weet kun je er rekening mee houden. En dan kan het zo af en toe wat lekker geils opleveren. Zou er van genieten als het tot je komt!!!

    #425340 Reageer

    geert v damme
    Deelnemer

    ben vaak voor de cam te zien vind het lekker geil als andern kijken

    #425367 Reageer

    Kade25
    Deelnemer

    Klopt helemaal.

    #425975 Reageer

    Rosa
    Gast

    Voeg me toe op kik xxxx

    rrxxx101

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Reageer op: Webcamseks voor geiligheid op afstand

Je informatie: