Wat vindt jij van gluren?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
  • Auteur
    Berichten
  • #64708 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Bij gelegenheid zou ik graag in het donker bij de buurvrouw (een alleenstaande oudere vrouw) in de tuin door het douche venster gluren als ze gaat douchen.
    Ik help haar wekelijks met de computer en daarbij raak ik haar af en toe ook intiem aan.
    Zij weet niet dat ik haar graag wil begluren.
    Doen of niet doen en waarom?

    #65169 Reageer

    Butt69
    Deelnemer

    Ik kijk graag naar vrouwen die buiten plassen …
    Ook mijn vrouw plast graag buiten en hoopt dan “betrapt” te worden …

    No Title

    No Description

    #95354 Reageer

    Franky
    Gast

    Zelf vind ik gluren ook Supergeil gewoon de gedachte dat ze het niet doorhebben.
    Gluur zelfs naar mijn eigen vriendin als ze slaapt bijvoorbeeld. Soms zelfs stiekem de deken weg halen

    #96220 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Het is zo jammer dat er in Amersfoort geen vrouw is die er ook zo van geniet om begluurd te worden.

    #97892 Reageer

    Ablaze78
    Deelnemer

    Ik heb laatst eens precies andersom gedaan wat betreft gluren.

    Slaapkamer raam van de over buurvrouw kijkt bij mij recht in de woonkamer. Ze is rond de 28-30 gok ik. ik zag dat ze de was aan het opvouwen was.

    Ik heb toen een klein stuk van mijn gordijn zo gedaan dat ze bij mij “per ongeluk” naar binnen kon kijken (mijn lichten waren aan). Ik ben me toen gaan aftrekken zodanig dat ze mijn gezicht niet kon zien.
    Mijn hoop was dat ze dan niet zou schrikken en blijven kijken.

    Zelf had ik mijn telefoon zo geplaatst dat ik haar via dat scherm wel kon zien.
    Ze had het door op een gegeven moment, deed haar lichten uit en bleef voor het raam kijken.
    Helaas stond ze met haar armen over elkaar en deed niets. Ik kwam veels te snel klaar door deze situatie en voelde direct eigenlijk schuldig.

    Wellicht hoopte ik op iets teveel.

    #98211 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Geen idee, maar als ze het licht uit doet en staat te kijken … lijkt er wel iets van interesse.
    Misschien spreekt ze je er op aan.
    Laat maar eens weten of/hoe dat verder gaat…
    Bedankt dat je het wilde delen 🙂

    #109087 Reageer

    Martin1977
    Deelnemer

    Begluren is super geil. Ik vind het ook geil om begluurd te worden. Zo heb ik me een keer laten pijpen in de sexbios terwijl ik begluurd werd. Erg geil.

    #119360 Reageer

    Paul030
    Deelnemer

    Ook ik hou van gluren en begluurd te worden. Bijv. als ik overdags in de keuken naakt bezig ben is het kicken als er plots iemand bij het raam staat te kijken. meestal draai ik me zo dat ik zogenaamd niet door heb, maar dat hij me wel helemaal kan zien en soms begin ik dan met rukken. Stiekum vind ik het ook geil als de persoon dan kenbaar maakt door tikken op raam dat hij wilt binnenkomen en het rukwerk even overneemt en mij flink laat spuiten 😉

    #319314 Reageer

    john
    Gast

    ik gluurde vroeger naar mijn ouders overdag en savonds liepen we bloot we waren nudisten ik douchte met mijn ouders mijn moeder was 1,65 met kleine b cup borsten mijn pa een lange man met een grote pik zon 23 cm en vrij dik zon 8 cm met grote eikel ik keek er graag naar savond hoorde ik kreunen en stoten en hoorde ik moeder zeggen harder dieper ik was 14 ging kijken moeder zat op haar knien papa stond achter haar en zag zijn hele pik diep in haar kutje stoten hij stoote hard even later ging zijn pik in haar kontje ze gilde ging ieder weeek wel 2 a3 keer kijken tot ik betrapt werd toen mochtik bij ze op bed kijken een jaar later heeft pa me kontje geneukt sindsdien neukte ik mama en papa mij tot ik op me 20 e het huis verliet wie heeft dit ook mee gemaakt

    #362989 Reageer

    Stiekeme foto’s van vrouw delen
    Gast

    Hallo, ik vind het mega geil om stiekeme foto’s van mijn vrouw te maken en ze aan anderen te laten zien. Zijn hier meer mensen met dezelfde fantasie en dit willen delen met me

    #363985 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Ik kan erg genieten van foto’s van anderen, maar ik heb zelf niets om te delen.

    #372071 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    ik hou ervan naakt in onze tuin te zijn, hoop telkens begluurd te zijn door buurvrouwen. Hoop dan ook dat ze blijven ķjken en hun ook uitkleden om zo een aangenaam gesprek te kunnen aangaan over koetjes en kalfjes.

    #372149 Reageer

    Hans55
    Gast

    Zowel gluren als begluurd worden, ik vind het supergeil, het idee alleen al. Zelf loop ik zoveel mogelijk naakt in huis of sta naakt op dakterras de was op te hangen of lig daar naakt te zonnen. Helaas, voor zover ik weet, nog nooit betrapt.

    #405728 Reageer

    Heet
    Gast

    Gluren en begluurd worden in Spaarnwoude,zo geil daar met vaak ook geile stellen

    #405734 Reageer

    Heet
    Gast

    En het is vooral geil als m,n vriendin wordt begluurd,ik trek haar wel eens tegen mij aan met één been van haar dan over mij heen,dan krijgt meestal meteen aandacht van trekkende mannen
    Want dan staat haar heerlijke kutje goed zichtbaar een beetje open
    Maar dat weet zij zelf ook wel

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)

Reageer op: Wat vindt jij van gluren?

Je informatie: