Hoe vuiler hoeliever

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #282822 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Mijn droom is gebruikt te worden als speelgoedje en word graag uitgeleend voor de gekste dingen hoor dus heel graag wat je met mij zou doen en zo een geile chat beginnen

    #284705 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik zou graag wat met je willen doen :). Stuur maar een berichtje.

    #284843 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Je stopt op een parkeerplaats en stapt uit om even je benen te strekken… je hebt een kort leren rokje aan… je ziet de rondingen van je lekkere billen er onder uit komen en een mooie blouse waar je jouw mooie decolleté goed in kan zien,,, ik sta in de auto naast jou en loop me al op te geilen op jouw lekkere kont, zie steeds jouw kruis net niet… je flirt met me, en je maakt me gek… op een gegeven moment houd ik het niet meer en ik spring de auto uit… grijp jou bij je keel en geef jouw een tongzoen vol met passie! Ik zeg,,, je maakt me helemaal gek met je geile lichaam lekkere slet en voordat je wat kan zeggen druk ik jouw vast op de motorkap scheur jouw blouse open! Ruk jouw lekkere geile tieten uit je bh en grijp ze stevig vast,,, jij lekkere spermaslet ik ga je helemaal vol spuiten, ik ruk je rok omhoog en trek je string aan de kant en stop m’n harde lul diep in jouw lekkere geile natte kut!!!! Er komen meer geile mannen aan!!! 1 gaat voor jouw staan en haalt zijn lul uit zijn broek en zegt … zuig me helemaal leeg jij lekkere spermahoer !! En hij stoot zijn harde lul diep totin jouw keel tegen je huig aan,,,, je kokhalst ervan,,,, een andere man komt er ook bij,,, ik wil haar ook graag volspuiten zegt hij! Tuurlijk zeg ik ga maar liggen, zij is een lekkere geile teef,,, hij gaat liggen op de grond en je gaat met zijn knieën over hem heen zitten en schuift zijn harde lul diep in jouw lekkere kutje!! De andere man gaat voor jouw zitten en pakt je bij de haren en stoot zijn pik weer diep in de mond! Je moet helemaal vol vuile slet roep ik en ik spuug op je anus en stop mijn harde lul in jouw lekkere kont,,,, van alle kanten word je lekker hard geneukt,,, ik spuit je kont vol met sperma, ook je lekkere natte kut word volgespoten en de andere man spuit je diep in je keel!!!! Lik m’n lul schoon jij lekkere geile hoer! En je sabbelt hem helemaal schoon,,,, mmm ben heerlijk klaarhmgekomen en laat jouw verwildert en verbaast achter… wat is er net toch allemaal gebeurt?

    #288773 Reageer

    Inzeeland
    Gast

    Ik zou je willen uitnodigen voor een sexdate en dan als je aankomt je blonddoeken en je handen vastbinden zidat je je moet overgeven aan wat gaat gebeuren stiekem ben ik niet alleen maar heb ik een groepje van een man of tien die allemaal de kamer binnenkomen als je geblinddoekt ben en gebonden over de rugleuning van een bank ligt met je kut en kont omhoog
    Zo der waarschuwing of voorspel dringt er een grote harde lul in je kut en bijna tegelijker tijd voel je een lul je mond in glijden tot achter in je keel en word je aan twee kanten tegelijk geneukt
    Nadat de eerste twee ladingen heet sperma bij ke naar binnen gaan volgende er nog twee degene die je kut neukt glijd zonder pardon je kont in en iemand anders duwt zijn vinger in je kut we neuken je tot het sperma uit al je gaten komt en dan maken we je los om nog 1 keer met zijn allen over je heen te spuiten terwijl je ons allemaal tegelijk om je heen ziet aftrekken

    #302417 Reageer

    Carajogordogrande
    Gast

    Ik.zou je zo vol pompen .
    Dat de mascara over je wangen liep na een aantal x lees een keer of 8 zonder .
    Pauze. Ff rust .En gas op m.n Dikke gespierde lul .En over nieuw beginnen .Maar dan je kontje nog een aantal maal goed volpompen .En als je zin dan nog niet over is . Begin ik nogmaals

    #420562 Reageer

    Ladykillernl
    Gast

    Ontspan na een lange dag eens met een avondje dirty talk. Begin liggend en zorg ervoor dat je alles wat je nodig zou kunnen hebben binnen handbereik is. Laat elkaar in woord – dirty talk verhoogt de opwinding enorm – en gebaar weten hoe je ‘t het lekkerste vindt en geef je vooral ook over aan je gevoel.

    #421250 Reageer

    Bonjornio
    Gast

    Hoi Hetemilf Hoe had je het graag gehad .
    Of hoe zie je het voor je . 😉Goede Avond.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Reageer op: Hoe vuiler hoeliever

Je informatie: