Ik geloof niet in een monogaam leven..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #245441 Reageer

    HeerlijkBI
    Deelnemer

    Zelf geloof ik niet in een monogamie. Ik heb veel plezier gehad (en nog steeds) met verschillende vrouwen, mannen en stellen. Zij geloofde ook niet in monogamie. Nou ja, richting hun partner deden ze wel vaak alsof ze monogaam waren 😉.

    Verder hoor je vaak berichten over vreemdgaande maonnen of vrouwen. Dan denk ik wel eens, waarom houden wij zo krampachtig vast aan iets wat niet reëel is?

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen en reactie

    #246606 Reageer

    john
    Gast

    ik john 52 bi bottum joke 63 jr wij zijn een getrouwd stel en geloven ook niet in monogamie we laten elkaar lekker vrij mooie grote pik heb je neuk je mannen en vrouwen ermee? ik john zou graag anaal geneukt worden terwijl joke kijkt

    #246753 Reageer

    HeerlijkBI
    Deelnemer

    Hoi John en Joke,

    Leuke reactie van jullie, bedankt.

    En het antwoord op jouw vraag, ja ik neuk zowel vrouwen als mannen, klopt. Ook met de PA piercing in.
    En ja, zou jouw graag willen neuken en naturlijk mag Joke toekijken, altijd spannend.

    Mail maar naar [email protected]

    Groetjes,
    Gerard

    #247087 Reageer

    HeerlijkBI
    Gast

    Mail mij maar…[email protected]

    #264511 Reageer

    john
    Gast

    hi gerart willen graag afspreken met je ik john ben 52 joke 63 jr ik john word graag diep en lang geneukt door mannen je email adres doet het niet mail mij dan [email protected]

    #278087 Reageer

    Patrick
    Gast

    Hoe is het gegaan met jullie afspraak? Ik las het en ik ben zo benieuwd?

    #278855 Reageer

    john
    Gast

    niks meer van gehoort zou jij zin hebben om af te spreken gr john joke

    #278891 Reageer

    Patrick
    Gast

    Nou waarom niet. Welk omgeving wonen jullie? Ik ben wel in voor een pleziertje

    #296455 Reageer

    john
    Gast

    hi patrick we willen wel een avontuurtje met je heb je grote pik?hoe oud ben je neuk je mij john dan ook gr john joke joke kijkt graag

    #296576 Reageer

    Patrick
    Gast

    Heel groot is hij niet. Maar 16cm waar veel plezier mee gemaakt wordt. Ik ben 30 jaar en kom uit Aalsmeer. Ik werd erg opgewonden van jou bericht. Ik wil jullie allebei penetreren met mijn pik. Dus jou John wil ik ook graag lekker neuken. Zelf zou ik ook geneukt willen worden door jou pik, terwijl ik Joke lekker bespeel en streel. Hebben jullie al zin? Mijn piemel werd keihard onder het schrijven van dit bericht.

    #296669 Reageer

    john
    Gast

    hi patrick wat een geil bericht mooie maat pik heb je al eens een man geneukt? we houden niet van condooms kan je lang volhouden ik ben 53 joke 64 zullen we as januari na de feestdagen afspreken g john joke

    #296714 Reageer

    Patrick
    Gast

    Leeftijd is maar een getal. Dat met of zonder condoom hebben we later nog eens over. Ik heb nog maar weinig ervaring met mannen. Beetje gespeeld met natte piemels in het bos. Maar fantaseer er veel over. Hopelijk kunnen jullie mij daar wat wegwijs in maken. Lang volhouden verschilt. Maar ik kan best nog een tweede en een derde ronde. Na de feestdagen is een goed plan. Al ben ik best ongeduldig. Hoe langer hoe spannender zullen we maar zeggen. Mij kan het niet snel genoeg gaan. Het voorvocht loopt er al een beetje uit zeg maar. Hoe lang doen jij en Joke dit soort avonturen?

    #296829 Reageer

    john
    Gast

    hi wij doen het al 5 jaar hadden twee vaste neukers die ons allebei neukte en volspoten maarja toen kwam corona gr john

    #296838 Reageer

    Patrick
    Gast

    Ik word al geil bij de gedachte. Ik zag in de andere forum op deze website je andere oproep. Je kan verplaatsen? Zin om zaterdag avond af te spreken? Ergens in het Amsterdamse bos? Even een vlugge kennismaking om te zien wat er tussen de benen hangt? Misschien wil Joke ook wel op pad. Het lijkt mij wel erg geil

    #302463 Reageer

    Patrick
    Gast

    Hallo John en Joke. De feestdagen zijn voorbij en de website doet het weer een beetje normaal. vandaar mijn bericht. Hebben jullie er nog zin in om lekker met elkaar van bil te gaan. Ik in ieder geval wel. Ik hoop van jullie te horen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Reageer op: Ik geloof niet in een monogaam leven..

Je informatie: