Hebben jullie dit al eens geprobeerd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #184384 Reageer

    Pegasus49
    Deelnemer

    Ik ben (voorlopig) 100% hetero en ik zoek niet echt een man, alhoewel …
    Ik hou als man wel van naakt rondlopen en masturbatie (liefst buiten).
    Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie al ooit een Lush2 in zijn kont gestoken heeft? Ik heb zoiets gekocht ( want je moet alles proberen in het leven), maar ik ben een complete leek en er heeft nog nooit iets in mijn kontgatje gestoken. Is dat veilig, beter eerst met iets anders beginnen of gaat dit lukken? Alle tips zijn dus meer dan welkom.
    En wie weet vind ik het wel leuk en komen we mekaar ooit wel eens tegen.

    #184416 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    het beste is om te beginnen met een kleine plug, waarmee je als het waren je gaatje laat wennen aan het in voeren van iets groters.

    verder is het volkomen veilig om de lush in te voeren, maar gebruik wel glijmiddel en eventueel een condoom, zodat je speelgoed schoon blijft, maar met een toy cleaner of lauw water en zeep kom je ook een heel eind

    #184540 Reageer

    Pegasus49
    Deelnemer

    Bedankt voor de reactie!
    Ik had van mensen gehoord dat de lush er wel eens volledig kon inschieten en je dan op de spoed kon belanden. Dan kan ik wel missen 😉
    Ik heb me ondertussen (na andere tips) ook wel een set buttplugs voor beginners gekocht. Zullen daar mee starten …

    #184568 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Hee Pegasus49,
    ook ik 00% hetero en hou erg van buiten en masturberen kijkend (alleen kijkend nog) naar andere mannen die dat ook doen en net als jij ook benieuwd naar anale spelletjes…uiteindelijk heb ik vorige week een Micro Smoother gekocht als ‘start-up’ zeg maar samen met een glijmiddel en ik moet je zeggen: heerlijke ervaring zowel het inbrengen als het ermee rondlopen, en als je jezelf masturbeert terwijl die Smoother in je kontje zit kom je heel heftig klaar…..veel en lekker…
    Ik heb hier iig veel plezier mee en ik hoop jij ook
    grtz
    Joris

    #184571 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    00% moet zijn 100% hetero

    #184597 Reageer

    Pegasus49
    Deelnemer

    Thanks Joris, geniet er nog van zou ik zeggen! 👍🏼

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Reageer op: Hebben jullie dit al eens geprobeerd?

Je informatie: