Hebben jullie dit al eens geprobeerd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #184384 Reageer

    Pegasus49
    Deelnemer

    Ik ben (voorlopig) 100% hetero en ik zoek niet echt een man, alhoewel …
    Ik hou als man wel van naakt rondlopen en masturbatie (liefst buiten).
    Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie al ooit een Lush2 in zijn kont gestoken heeft? Ik heb zoiets gekocht ( want je moet alles proberen in het leven), maar ik ben een complete leek en er heeft nog nooit iets in mijn kontgatje gestoken. Is dat veilig, beter eerst met iets anders beginnen of gaat dit lukken? Alle tips zijn dus meer dan welkom.
    En wie weet vind ik het wel leuk en komen we mekaar ooit wel eens tegen.

    #184416 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    het beste is om te beginnen met een kleine plug, waarmee je als het waren je gaatje laat wennen aan het in voeren van iets groters.

    verder is het volkomen veilig om de lush in te voeren, maar gebruik wel glijmiddel en eventueel een condoom, zodat je speelgoed schoon blijft, maar met een toy cleaner of lauw water en zeep kom je ook een heel eind

    #184540 Reageer

    Pegasus49
    Deelnemer

    Bedankt voor de reactie!
    Ik had van mensen gehoord dat de lush er wel eens volledig kon inschieten en je dan op de spoed kon belanden. Dan kan ik wel missen 😉
    Ik heb me ondertussen (na andere tips) ook wel een set buttplugs voor beginners gekocht. Zullen daar mee starten …

    #184568 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Hee Pegasus49,