Dubbeldekker

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #69584 Reageer

    Janliefhebbery
    Deelnemer

    Wie heeft er ervaring met het standje dubbeldekker, dus 2 lullen in een kut?
    Lijkt mij geweldig om een keer te proberen. Wat mij hier zo geil aan lijkt is het contact tussen mijn lul en die van iemand anders, en dan ook nog in een kut.
    Als er hier stellen zijn die het eens willen proberen met een man erbij, ik houd me aanbevolen.
    Overigens ben ik wel hetero, dit lijkt me gewoon geil om eens te doen.

    #318860 Reageer

    Thongguy
    Gast

    Mijn vriendin en ik hebben dit enkele keren gedaan. We waren al een lange tijd samen en liet me heel sporadisch zulke foto’s en filmpjes zien. Uiteindelijk vertelde ze me dat ze wel eens een trio wou. Na enkele gespreken tussen ons hebben we de stap gezet. We hadden uiteraard besproken zij wou. Dit was dus zowat alles. Oraal, vaginaal, een dp en ook dubbel vaginaal. We namen de nodige tijd en gebruikte voldoende glijmiddel .. dit vooral voor de twee piemels die tegen elkaar wrijven. Dit is, ook als man, wel een aparte ervaring … maar wij vonden dit heel opwindend.
    Ik had in mijn jonge jaren al wel wat ervaring en vond een man erbij en hem voelen geen probleem. De vriend was (is) bi en had hier helemaal geen probleem mee. Na enkele spannende ervaringen volgende, op aangeven van mijn vriendin, de volgende stap …

    #409663 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Thongguy, ik ben erg benieuwd naar de volgende stap. Dubbele penetratie? Vaginaal en anaal? Laat eens weten!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Reageer op: Dubbeldekker

Je informatie: