Mannenclub om samen en elkaar af te trekken voor Bi, gay en hetero en

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 203)
  • Auteur
    Berichten
  • #53408 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Is er een besloten club of groep op te zetten om regelmatig samen te masturberen.
    Net als in Amerika de Rain City Jacks. Liefst boven de grote rivieren. Gewoon samen genieten, niks opgefokts. Zie column Daphne Deckers in Vrouw zaterdag 1 juni.Ik meld me aan.

    #53493 Reageer

    Marlow
    Deelnemer

    Ja lekker. Lijkt me wel wat. Alleen moet ik stiekem afspreken. Maar lijkt me reuze Geil.

    #53522 Reageer

    Joep
    Gast

    Lekker, een Skype clubje

    #53544 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    wat is er mis met mannen van onder de rivieren, afstand is geen bezwaar voor mij…..

    #53575 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Altijd welkom!

    #53576 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Enne, ik bedoel geen Skype maar live, in het echecht, in een besloten club, met leden.

    #53592 Reageer

    Alex
    Deelnemer

    Jaha, lijkt me geweldig om samen te komen…en te komen! Ik zit boven de rivieren, maar afstand is niet echt een punt.

    Ik zie een aantal aanmeldingen, dus hoe verder?

    Grt, Alex.

    #53633 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Misschien zet het iemand aan het denken. En wie wweet is het wat voor een de club. Bestem een deel van de (paren) club voor een masturbeer avond en of middag. Of begin een besloten vereniging met leden. Men only jack off club, of zo. Mmmmm.

    #53703 Reageer

    piet
    Deelnemer

    Wanneer is de eerste keer? Het lijkt mij wel spannend om mee tedoen.

    #53704 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Nog een lid,ha ha.

    #53709 Reageer

    Cobus
    Gast

    Lijkt me geil! Wanneer?

    #53710 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Lezen jullie wel? Het is een idee. Een wens. Zo’n club is er nog helemaal niet. Wie wil zoiets opzetten? Belangstelling genoeg.

    #53720 Reageer

    piet
    Deelnemer

    Is het misschien een idee om gewoon eens een dag tijd en plaats tenemen en daar met de mensen die het willen afspreken??

    #53724 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Goed idee. Al vraagt dat wel wat creativiteit en flexibiliteit. Ik doe mee, misschien komt het tot iets. Maar uiteindelijk lijkt me een bedbesloten, hygiënische en sfeervolle club, professioneel geleid het beste. En 1 keer in de maand nodigen we een van onze lady Friends van de site uit om met zijn allen een vrouwelijke masmadturbatieshow te beleven? Wie heeft sfeervolle ruimte met privacy beschikbaar?

    #53740 Reageer

    piet
    Deelnemer

    Ik ben helaas niet in bezit van een sfeervolle ruimte

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 203)

Reageer op: Mannenclub om samen en elkaar af te trekken voor Bi, gay en hetero en

Je informatie: