Fleshlight welke?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #65900 Reageer

    Jelmer
    Deelnemer

    Ik zou een zogeheten ‘fleshlight’ uit willen proberen, voordat ik er zelf een aanschaf. Ik vraag me af hoe lekker het is en of er verschillende maten in zijn. Hoe ga je ermee om, steek je je leuter er zo in, of met een condoom en/of glijmiddel? Welk merk/type kan ik het beste kopen?

    #71986 Reageer

    Stoute jongen
    Deelnemer

    Ik heb een paar kunstvaginas gehad waaronder ook een doorzichtige flashlight. Best veel mee geëxperimenteerd natuurlijk; maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat met de hand, vingers en glijmiddel eigenlijk alles toch veel lekkerder is.
    Het gekke is dat het wel heel lekker voelt als je met je vinger in dr vagina voelt, dat voelt heerlijk. Lekker zacht en ribbelig en hobbeltjes en knobbeltjes, maar als je het gebruikt, als je het neukt voelt het helemaal niet zo geweldig. Gek, maar het is zo.
    Inmiddels al dat kunstwerk weggegooid…

    De enigste toys die ik nog wel gebruik is mijn Nexus Revo, ‘n prostaat Massager en stimulator en zo nu en dan eens de Magic Wand vibrator van mijn vrouw.

    #219676 Reageer

    Wil
    Deelnemer

    Ik vind het wel geweldig. Ik heb een doorzichtige en met glijmiddel kun je heel veel experimenteren en superlekker klaarkomen. Ben nog wel op zoek naar meer variatie. Dus iemand suggesties? Ik hoor ze graag.

    #219677 Reageer

    Wil
    Deelnemer

    Overigens wel ter aanvulling. Niet ter vervanging

    #432365 Reageer

    Cream
    Deelnemer

    Zelf maken van een lege bus pringels, 2 sponsen er in en een plastic handschoentje en neuken maar. Likje nivea erin…heerlijk💦
    Wil je strakker gevoel, dan grotere spons erin of een erbij. Heb er meteen zin in…ff busje pringels leeg eten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Reageer op: Fleshlight welke?

Je informatie: