Buiten masterberen en kijken (hetero)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #163600 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Het lijkt mij supergeil om in de bossen mezelf af te trekken terwijl ik naar een vrouw kijk die zich vingert. Deze fantasie heb ik al heel lang, wie maakt hem waar ? Omg den bosch

    #405042 Reageer

    Thongguy
    Gast

    Ik had vroeger een vergelijkbare fantasie en heb deze ook meerdere keren uitgevoerd. Ik wou behalve in bosjes in de buurt mezelf ook bevredigen in de duinen. Ik had dit al enkele keren – telkens naar het einde van de dag – wat dieperv in de duinen gedaan. De zon mijn naakte lichaam voelen terwijl ik mezelf bevredigde vond ik echt zalig en de locatie super opwindend. Op een dag stond ik plots oog in oog met een andere kerel, wellicht met hetzelfde plan. Ik wist even niet goed wat gedaan en ook hij stond precies aan de grond genageld. Na even twijfelen begon ik mezelf toch verder af te trekken. Zonder dat er één woord werd gezegd bleef hij toekijken … tot ik klaarkwam. Die kerel knikte even dag en ging weg. Ik genoot nog even na en liep dan naar zee om het sperma van mijn lichaam te spoelen. Na die ene keer had ik meteen de smaak te pakken en zocht ik steeds minder beschutte plekjes op om mezelf in de duinen te bevredigen. Dit deed ik enkel laat op de dag zodat gezinnen met kinderen al weg waren. Ik liet me vaker betrappen door koppels op zoek naar een rustig plekje of cruisende mannen. Ik vond het ontzettend opwindend om zo bekeken te worden.

    #406190 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Supergeleiding, allebei… MEZELF VINGEREN ALS IEMAND TOEKIJKT, NU AL OPGEWONDEN EN WA5 JUJ DOET IS HEEL SPANNEND THONGGUY! Ben je de laatste tijd nog vaak betrapt?!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Reageer op: Buiten masterberen en kijken (hetero)

Je informatie: