Ik ben geil

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #306501 Reageer

    Patrycja siama
    Gast

    Hoi mannen
    Ik ben patrycja siama een poolse sexy jonge dame opzoeken naar een leuk sexy man voor een heerlijk sex beurt ik hen zin om zicht af te spreken en zicht te laten keihard anal neuken ben je geinteressert stuur me een bericht via mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/patrycja.siama.7 of nel me op 0703077046
    Tot snel patrycja siama 🤩🤩🤩🇵🇱🇵🇱🇵🇱

    #408922 Reageer

    Mirek ģotlaķ
    Gast

    Hallo patrycja
    Je ben de poolse hoertje die werkt bij poolse Supermarkt in Den Haag en neukt met arabieren turken en irakeese mannen.ik wil best wel jou neuken met mijn poolse vrienden in Katwijk.het beste dat je neukt met je landgenooten dan arabieren Patrycja

    #408994 Reageer

    Mustapha
    Gast

    Mirek Gotlak
    Poolse vrouwen zijn letterlijk en figuurlijk gek op Arabieren en Turken en Irakees ze worden graag geneukt door hun zelfs Poolse getrouwde vrouwen neuken ze graag met ons.Patrycja Siama is een Poolse hoertje die neukt al jaren met aller buitenlandse getint Arabieren Turken en Irakees en wie kent deze sletje niet iedereen in Den Haag hebben haar geneukt als je haar naam zoekt op Google vind je haar hoerige geschiedenis.Poolse vrouwen weten het dat buitenlandse mannen zijn heel goed en beter in bed dan Poolse mannen 💪

    #410028 Reageer

    patrycja siama to polska napalona dziwka często pieprzyłem tę kobietę z kolegą peterem manko w supermarkecie delikatesowym w Hadze, gdzie pracuje.

    #410029 Reageer

    https://www.topkobiety.pl/portal-randkowy/413/patrycja-siama-zoekt-sex/ patrycja siama
    tutaj na tej stronie możesz skontaktować się z tą polską dziwką i ją przelecieć🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱

    #413114 Reageer

    Ik ben een geile man en zoek een neukbaar sletje regio Breda leeftijd is maar een getal

    #418502 Reageer

    Ardian Golawska
    Gast

    Patrycja Siama
    czy wiesz, że byłaś kiedyś największą polską dziwką w Holandii wszyscy znają twoje historie od lat puszczasz kurwę dla Arabów Marokańczyków Tunezyjczyków Turków Kurdów Irakijczyków nawet Holendrów i Surinamczyków wszyscy dotykali Twojej cipki… taka kobieta jak ty musi wstydzić się przed wszystkimi Polakami, powinna się wstydzić twojej brudnej dziwki, którą jesteś. a teraz pracujesz dla brudnych Irakijczyków i pieprzysz się z nimi na całego.

    #418503 Reageer

    Ardian Golawska
    Gast

    Patrycja Siama
    czy wiesz, że byłaś kiedyś największą polską dziwką w Holandii wszyscy znają twoje historie od lat puszczasz kurwę dla Arabów Marokańczyków Tunezyjczyków Turków Kurdów Irakijczyków nawet Holendrów i Surinamczyków wszyscy dotykali Twojej cipki… taka kobieta jak ty musi wstydzić się przed wszystkimi Polakami, powinna się wstydzić twojej brudnej dziwki, którą jesteś. a teraz pracujesz dla brudnych Irakijczyków i pieprzysz się z nimi na całego.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Reageer op: Ik ben geil

Je informatie: