Duinen Zandvoort / Bloemendaal

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur

jojo
    Deelnemer

waar kan ik jullie dan vinden ? heb je foto’s van jullie ?

#183209 Reageer

Anoniem
    Inactief

Ik zit meestal aan de kant van bl daal. Ga meestal op de fiets en er staat nog een foto van mijn ex op de site. Als het donderdag goed weer is ga ik smiddags even een paar uurtjes naakt recreëren. Heb al een paar keer in de tuin gelegen dit jaar.

#183845 Reageer

jojo
    Deelnemer

Hoi Peter ,
    Ben je er dan alleen of heb je een andere vriendin.
    Ik wil ook best een keer met jullie in de tuin komen kijken.

#184349 Reageer

Anoniem
    Inactief

Vanmiddag rond een uur of twee was ik op het naaktstrand. Hoewel de fietsenstalling vol was zowel bij Parnassia als Kattendel viel de drukte op het strand best mee. Het was weer erg fijn om naakt te zonnen. Radiootje mee en ijskoud drinken lekker!

#184374 Reageer

Anoniem
    Inactief

W

#184581 Reageer

jojo
    Deelnemer

Hoi Peter had je mijn berichtje nog gelezen over met z’n 3tjes in je tuin ?

#427952 Reageer

Lovepotion
    Gast

Lees veel over de duinen voorbij parnassia, mijn echtgenote willen daar ook eens heen , wie kan ons daar weg wijs maken .

#427979 Reageer

Robinhot
    Gast

Is een prima gebied, ook voor stellen! Als je met de auto bent moet je bij parnassia parkeren en vanaf daar een stuk naar het noorden lopen. Met de fiets is het nog makkelijker, ik neem altijd het doodlopende pad naar strandslag zeeweg (Paal 59) dat is minder ver lopen. Bij de strandopgang daar kun je zowel links (meer stellen) alsook rechts (meer mannen) lekker naakt gaan. heel veel afgelegen duinpannetjes daar! Succes!

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Reageer op: Duinen Zandvoort / Bloemendaal

Je informatie: