Duinen Zandvoort / Bloemendaal

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #62365 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Welk stel, vrouw gaat wel eens naar de duinen bij Bloemendaal of Zandvoort. Ik zou graag willen toekijken en mijzelf dan aftrekken of liever nog meedoen.

    #64960 Reageer

    Als ik in NL ben kom kom ik wel op het naaktstrand bij Bloemendaal. Ik lig dan in de Duinen. Rukkers zijn welkom. Men mag bij mij (niet op mij) spuiten. Laat mij niet zomaar neuken. Lig noord van Parnassia in een duinpan dicht bij het strand. Ben nu niet in NL

    #65271 Reageer

    reinier
    Deelnemer

    Als je in NL bent ga je bij goed weer naar het naaktstrand en de duinen bij Bloemendaal, vlakbij Parnassia. Een andere leuke plek is het naaktstrand en de duinen bij Strandtent Adam & Eva in Zandvoort. Daar kom ik regelmatig. Afspraak maken? [email protected]

    AUTEUR
    BERICHTEN

    #65522 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Hi Deedraa, laat je even weten wanneer je weer in Nederland bent. Ik kom me graag bij je aftrekken. Kus john

    #65917 Reageer

    reinier;
    In de duinen is daar achter inderdaad wel leuk. Veel crusende mannen merkte ik. Als ik aankom, lopen de meeste ineens naar mij toe.
    Afspreken via internet doe ik niet meer. Te vaak voor niets gewacht. Spontaan gebeurt er al genoeg.

    #149226 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Hopelijk is het Corona Virus voor de zomer verdwenen en kunnen we weer de duinen in of het naaktstrand op. Ik ben nog steeds op zoek naar een vrouw of een (bi) stel waar ik een keer in de duinen van Bloemendaal/Zandvoort/IJmuiden mee mag afspreken. Ik zou graag meekijken en dan mezelf lekker aftrekken of zelfs meedoen. Een man alleen lijkt me ook spannend maar dan wel als je net als ik bi ontdekkend ben.

    #166068 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik kom daar al wat jaren en hoop deze zomer ook weer. Ooit is een keer daar geneukt met mij vriendin en binnen een minuut stond er een ruimer naast ons! Is wel een relaxt strandje hoor!

    #170026 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Hoi Peter, mag ik ook een keer komen kijken als je je gaat neuken met je vriendin. Laat maar horen wanneer je gaat. Groetjes John

    #171371 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ja hoor als je maar niet spettert. Hahaha……

    #171987 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Hahah ik zal mijn best doen. Laat maar snel wat van jullie horen

    #171994 Reageer

    Oscar
    Deelnemer

    Lijkt me ook geil om daar eens alleen te liggen …uitdagend met mn hand langs mn pik te glijden…ben benieuwd wat er dan gebeurt( ben 46 maar heb dit nog nooit eerder gedaan namelijk)

    #173959 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Wat een spannende gedachte. ik heb het ook nog nooit gedaan.

    #182044 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Moet je echt is doen. Is een gezellig strandje!

    #183094 Reageer

    jojo
    Deelnemer

    Hi Peter , wanneer ga jij en je vriendin weer naar het strand en waar kan ik jullie vinden ?

    #183110 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Waarschijnlijk donderdag dat ligt aan het weer……

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Reageer op: Duinen Zandvoort / Bloemendaal

Je informatie: