Wil mijn schoonmoeder neuken

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #221790 Reageer

    Anton
    Deelnemer

    Hoi ben een getrouwde man, maar zou graag een keer mijn oude 69 jaar schoonmoeder neuken. Ze is niet de mooiste maar het idee. Dat ik dochter en moeder neuk 😁 is dit verkeerd?

    #222006 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Nee hoor snap ik. Je hebt erg mooie, geile, opwindende vrouwen van 70

    #222128 Reageer

    Heet mannetje
    Deelnemer

    Begrijp je heel goed is ze een knapperd xxx

    #235208 Reageer

    Heet mannetje
    Deelnemer

    Helemaal niet verkeerd das gezonde goesting…ik zou ook graag trio willen met 2 op leeftijd dames of met ouders koppel xxx

    #251526 Reageer

    Johan
    Gast

    Anton,
    Het is helemaal niet verkeerd om je schoonmoeder te willen neuken. Op leeftijd? niet zo van belang. En hoe ze eruit ziet? Wat is mooi is een betrekkelijk begrip; ‘t gaat erom of de persoon je a.h.w “aanspreekt”.
    Ik zelf ben bijna 71, ook getrouwd en heb m’n schoonmoeder diverse keren – in aanwezigheid én hulp van van mijn vrouw/haar dochter – besprongen. Sommige vrouwen en mannen zijn – ook op latere leeftijd – sexueel nog zeer actief;leeftijd zegt niet zoveel. Het gaat erom of beiden er voor open staan én een “klik” met elkaar hebben.

    #262879 Reageer

    Chris
    Gast

    Hee!
    Ik snap het helemaal! Zou zelf ook zo ontzettend graag m’n schoonmoeder eens lekker willen nemen. En niet eens omdat ze super knap is of iets.. Maar ze heeft zoiets geils.. Nu moet ik haar alleen nog zo ver zien te krijgen haha

    #271520 Reageer

    Mike
    Gast

    Ik zou ook heel graag mijn schoonmoeder een keer willen neuken. Ik geil eigenlijk al jaren op haar. Ze is net 60 geworden en ziet er nog heerlijk uit. Ik weet alleen niet hoe ik haar zover kan krijgen. Heeft iemand hiervoor suggesties?

    #278742 Reageer

    Johan
    Gast

    Even een reactie op mensen die hebben gereageerd. Als je overweegt om je schoonmoeder te neuken ga dan eerst és een gesprek met je partner over je wens/fantasie en – afhankelijk hoe dat gesprek “uitpakt” – pas daarná – in het bijzijn van je partner – een gesprek met je schoonmoeder c.q schoonvader.. . Dat zijn spannende gesprekken: voor de één gaat het over lust; voor de ander zal de staat van je relatie en jullie onderlinge verhouding er in betrekken. Je fantasie/wens kan als bedreigend worden ervaren door je partner! Veel hangt dus af hoe “open” jullie onderlinge verhoudingen al zijn.

    Als ik even naar mijn/onze situatie terug kijk: mijn ouders waren naturisten – nudisten zo je wilt, bloot was voor niemand ongemakkelijk. Ook een stijve lul hebben was niet bijzonder, sterker nog: mijn vader besprong in ons bijzijn regelmatig mijn moeder. Mijn vrouw komt uit een zelfde soort nest en deze achtergrond maakt het bespreekbaar maken/zijn van je fantasie c.q. wens mogelijk., mogelijk. .ietsje…. gemakkelijker. Laat het duidelijk zijn: partner(s) en schoonmoeder “moeten” de gedachte laten bezinken. Maar ook dan is een (positieve) uitkomst niet zeker.. :partijen moeten het graag willen/”zien zitten” en respect voor elkaar hebben.

    #409659 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Schoonmoeder heeft natuurlijk je partner gebaard en zij hebben dus overeenkomsten. Niet zo vreemd als je haar zou willen doen. Het is een heel spannend idee. Misschien kan de hele familie meedoen

    #411355 Reageer

    Diego
    Gast

    Ik wil ook heel graag mijn schoonmoeder neuken verlangd al jaren naar haar ze is nu 76 maar heeft echt een prachtige lichaam wordt er elke keer geil van haar hoe kan haar aanspreken om hey haar duidelijk maken dat naar haar verlang en haar wilt neuken

    #430546 Reageer

    Johan lenderink
    Gast

    Ik fantaseer al jaren over sex met me schoonmoeder. Ze is zo mega geil , en ze loopt ook vaak naakt door huis, zie haar regelmatig poedelnaakt,, ik ga me nu weer met die fantasie bevredigen x cockie

    #430735 Reageer

    Steven
    Deelnemer

    Ik zou mijn schoonmoeder ook willen neuken. Moest ooit iets in haar telefoon fixen kwam ik allemaal foto’s tegen van haar borsten,,, heel geil…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Reageer op: Wil mijn schoonmoeder neuken

Je informatie: