#435342

Roberto 😉
Gast

Hoi Aan Robinhot gast 😉 😘 Ik weet niet of jij het bent in het platform iedereennaakt.nl.
B.v. in de categorie kutje bloot ,maar daar staat een foto op met een vrouw liggend op haar buik op bed . Net als of ze slaapt met heerlijk gevormde ronde billen . En nog uit daagende lekkere schaamlippen lekker uit puilend groter dan de grote schaamlippen. Stel je voor zeg dat je bij je b.v moeder sliep . En ik was je moeder zijn vriend en je moeder was werken. En ik moest m.n eigen gaan douchen en keek zo je slaap kamer binnen als ik uit de douche kwam .
Terwijl je slaap kamer eerst dicht was . Dan had ik je zachtjes wakker gefluisterd mits je ouder als 18 jaar was . En je gevraagd heb je het koud of warm als je gezegd had ik heb het warm . Dan had ik geantwoord kan altijd warmer zal ik je even lekker in smeren met cool cel . Terwijl ik glij middel gebruikte en je rug , nek , benen. Schouders. Binnen kant van je benen langzaam naar je schaamlippen insmeerde voelde of je kutje al lekker nat aan het worden was . En m.n badjas liet open vallen met een grote stijve kaal geschoren verzorgde dikke gespierde lul . En dan had ik langzaam je eens drie vingers in je geile klets natte kut gedrukt . En daarna had ik je gelikt zodat je smeekte om m.n lul in je liefdes grot te lossen .En had gezegd tegen me waneer neuk je me eens lekker in m.n kont . Ik antwoorde draai je maar weer om blijf maar zo liggen . Of wil je echt hard doggy geneukt worden. O ja zij kom maar op m.n moeder zegt dat dat zo geil moet zijn . Voor je het wist zat m.n lul al weer in je kont en je riep o ja harder .Neuk me en spuit ook m.n kont net zoveel vol als je m.n kut hebt vol gespoten 💦💦💦💦💦💦 x 12 .Jij en ik waren uitgeput vielen in slaap en geilden weer verder . M.v.g. Roberto . [email protected]

[snax_content]