#2900

Huib
Gast

Ik zie niet in waarom een harige bierbuik een lul meer of minder mooi zou maken.Wat je bij veel dikke mannen wel ziet,is dat ze vaak maar een klein slap lulletje hebben.Zo sta ik er hier zelf ook mee te kijk.Het hangt een beetje van het moment en de omstandigheden af.Soms hangt hij er gewoon slap bij met 3 tot 5 cm en stijf zat hij in de goede tijd tegen het gemiddelde aan. Er zijn overigens maar weinig lullen,die ik mooi vind om te zien.Vaak zie ik dan liever zo’n half stijve lome hanger en dan toch bij voorkeur met een ontblote eikel,maar ik heb nog nooit een plaatje bewaard omdat ik een lul mooi vond.

De gevoeligheid van de lul en in het bijzonder de eikel wordt volgens mij vooral bepaald door de techniek en de mate van opwinding.Ik dacht altijd dat een besneden lul wat gevoeliger was,maar iemand die er ervaring mee heeft zal het wel beter weten.Ik denk ook dat het met het onderling contact te maken heeft.En als de eikel minder gevoelig is,kan je langer rustig doorgaan om de vrouw geil te maken.

[snax_content]