#26833

SP
Gast

Ook ik ben om medische redenen besneden en vind het wel zo fijn, want ik heb inderdaad geen last van troep etc. en er zijn nog genoeg gevoelige plekjes over, zoals het overblijfsel van het toompje en de randjes. Het gebruik van het laatstgenoemde is en blijft voor een partner wel enigszins lastig, hoewel het uiteraard ook een kwestie van wennen/oefenen is. En ja, de discussie over & weer blijft: m.i. is mijn speelgoed wel wat ongevoeliger tijdens een vrijpartij en ik heb net als de t.o. het idee dat ik maar blijf pompen.

Zoals gezegd, het is wel aan de orde dat de randjes en het overblijfsel van het toompje nog redelijk gevoelig zijn, dat is erg lekker voor een heerlijke blowjob etc. Echter, voor de daad maakt dat helaas nog weinig verschil, ondanks dat ik genoeg heb geëxperimenteerd met standjes etc. om na te gaan hoe ik die randjes etc. wel kan stimuleren. Los daarvan, iets ruiger te werk gaan helpt altijd tijdens een vrijpartij, maar uiteraard niet op een te lompe manier…;-)
Dames, wat is jullie mening? Kom maar op, gezien er geen enkele dame heeft gereageerd!

Groeten SP

Ps. Net als vele anderen mogen ook hier een aantal weleens voor langere tijd (verplicht?!) een cursus Nederlands volgen of zij moeten iets doen aan hun luiheid om de tekst alsnog te wijzigen:
– @ Gerard Dohmen: “Ik vindt”… Meestal vergeet men in derde persoon enkelvoud de t (dus in het geval hij/zij/het). Echter, dit is wel heel bizar, het gebruik van “dt” in eerste persoon enkelvoud, want dat dient nog altijd “ik vind” te zijn… Hoe moeilijk kan het zijn? Gebruik een ezelsbruggetje, want je zegt immers ook niet “ik pakt” en gebruik in het geval van tweede of derde persoon enkelvoud gewoonweg een korte vraagstelling (bijv., “vindt hij”). Immers, je zegt/schrijft in een vraagstelling ook niet “pak hij” maar juist “pakt hij”!
– @ besneden: misschien draag je bij aan de discussie, maar niet aan de Nederlandse taal. Eén voorbeeld is “qwa”, want dat moet nog altijd “qua” zijn en die w kan geen typefout zijn (in het Waals gebruikt men ook niet de w, die vlieger gaat dus ook niet op). Een ander voorbeeld is het verkeerd gebruik van de Griekse y, want je dient in jouw bericht gewoonweg overal een normale lange ij te gebruiken.

[snax_content]