Zin in buiten sex door

Buiten masturberen met anderen

Dit onderwerp bevat 48 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Joris 1 week, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
  • Auteur

paul
    Bijdrager

kijk af en toe voor regio apeldoorn/kootwijk …. wie?

#36997 Reactie

Adrien
    Bijdrager

Vandaag lekker staan rukken op een afgelegen naaktstrand met 7 mannen

#37003 Reactie

paul
    Bijdrager

wauw! maar als je vreemden mannen ontmoet, op zulke plaatsen zijn vaak homo-gebiedjes, dan ben ik meestal bang dat ze meer verwachten… hoe ontstaat alleen rukken dan, dat er verder niks hoeft?

#37030 Reactie

Joris
    Bijdrager

Die ervaring die Paul beschrijft deel i met hem en ik zou ook graag willen weten hoe het ‘alleen samen kijkend rukken’ontstaat

#37035 Reactie

Adrien
    Bijdrager

Je loop gewoon meestal in Frankrijk op een naaktstrand de duinen in en dan zie vaak mannen die wat met hun lul staan te spelen en dan begin je ook een beetje te rukken en meestal zijn ze met meerdere die dat doen en er word niets gezegd terwijl iedereen staat te rukken en als er een begint te spuiten gaat iedereen los en als je met zijn allen klaar bent gekomen ga je je eigen weg weer

#37141 Reactie

Joris
    Bijdrager

maarja er wordt hier meer geluld dan dat er werkelijk acties ondernomen worden om als rukclubje bij elkaar te komen

#37142 Reactie

Charlie Fire
    Bijdrager

Yep…wat actie zou leuk zijn, en als je niet aan elkaar wilt zitten dan zeg je dat toch.
    Nou..al een locatie ?

#37144 Reactie

paul
    Bijdrager

ja, hoor, heb al meerdere oproepen gedaan op deze site, in een paar groepen maar geen reaktie.
    Morgen heb ik via een andere site met 1 persoon een afspraakje rond 13 uur, samen rukken omgeving kootwijk.

#37145 Reactie

Hans
    Bijdrager

Ik wil wel mee doen .

In een kringetje dan kunnen we nog wel meer verzinnen, Bv in het midden naakt staan om de beurt

#37210 Reactie

Toontje
    Bijdrager

Ik wil ook wel meedoen ongeving arnhen. Lekker samen trekken

#37211 Reactie

Joris
    Bijdrager

RAIN CITY JACKS
    bekijk die website eens : https://www.raincityjacks.org/
    en zie ook eens : https://www.raincityjacks.org/what-to-expect-at-a-jacks-event/

Toppie hoor als je het mij vraagt niet gays en bi georienteerde mannen samen aan de ruk….

#37212 Reactie

Charlie Fire
    Bijdrager

Wordt lastig..ben net terug van het naakstrand..lekker opgewonden en zoek nu naar medegenoten om de dag fijn af te sluiten. Ga maar zelf naar het rukstekkie in het bos in Lisse…wel lekker maar met meerdere..

#37235 Reactie

Geilemug
    Bijdrager

Als er iemand naar spaarnwoude wilt ga ik mee!

#37250 Reactie

Michel

Ben regelmatig te vinden in de duinen van Rockanje om lekker buiten te masturberen. Wie ook?

#37258 Reactie

Ricky
    Bijdrager

Ik ben vaak te vinden in Spaarnwoude. Bericht me als je er ook komt aub

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
Reageer op: Buiten masturberen met anderen
Mijn informatie: