Sauna ontmoeten

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #41541 Reageer

    pibby
    Deelnemer

    Mijn vrouw en ik gaan vaak naar de sauna en zij is vrij preuts bij bekenden, maar zolang er geen bekenden zijn vindt ze het goed en stiekem vindt ze het juist geil dat mensen (mannen) haar naakt zien. Dat is ook wel mijn fantasie. Zijn er anderen die ook wel eens naar een sauna gaan, bv omgeving zuidholland of utrecht? Dan doen we net of we elkaar ergens van kennen (werk ofzo). Stuur maar een reactie of pm als je interesse hebt.

    #41572 Reageer

    Peter
    Deelnemer

    Zijn er in de omgeving Etten-Leur mensen die naar een sauna gaan, ik vindt het niet zo plezierig om alleen te gaan en zoek daarom mensen om samen te gaan

    #41623 Reageer

    Jim1995
    Deelnemer

    wil wel is rond utrecht. je vrouw ziet er goed uit. Mooi strak kutje en lekkere borsten.

    #63482 Reageer

    Jessevande
    Deelnemer

    aanstaande woensdag gaan we waarschijnlijk weer, thermen Bussloo of Veluwse bron, wie komen we misschien wel tegen?

    #64293 Reageer

    piet
    Deelnemer

    ik ben nog nooit naar de sauna geweest laat staan naakt.
    ik zou ook niet weten hoe dat zou zijn maar zou het wel een keer willen proberen.
    ik zou dan wel graag in zuid holland gaan

    #70657 Reageer

    beertje
    Deelnemer

    ik ben nooit geweest dat ik alleen ben meschien beetje schaamt

    #113284 Reageer

    Mr xl
    Deelnemer

    Ik zoek al. enige tijd oudere stellen,vrouwen en mannen
    om samen in de sauna te genieten.
    Ga zelf af en toe naar sauna grosthuizen
    Maar mag ook een andere zijn.
    Hoor graag van jullie.

    #113306 Reageer

    JanJan
    Deelnemer

    Ik ga zaterdag 4 januari alleen naar de sauna. Zoek een spannende middag. Ik, getrouwde man van 63 woon in Drenthe. Wat dacht je van het Friese Woud of de Leeuwerikhoeve in Friesland?
    Jan. wayout82 apenstaartje gmail.com

    #140665 Reageer

    Oscar
    Deelnemer

    Lijkt me enorm geil lekker betast te worden in een sauna..of het nou door een man of vrouw wordt gedaan …jong of oud maakt me niet uit

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Reageer op: Sauna ontmoeten

Je informatie: