Bi- mannen in Zuid-Holland

  • Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Hans55.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #46029 Reageer

    Bi4life
    Deelnemer

    Ben benieuwd of er net als ik mannen zijn die gebonden zijn , maar niet vies zijn van geile pikken … in zuid Holland

    Ik zal de aftrapgeven :

    Leeftijd : 46
    Gebonden : ja
    Woonplaats : den haag
    Skype: [email protected]
    Ervaringen : pijpen, rukken , vingeren , sauna sex , naaktstrand sex , camsex ,buttplug , speeltjes

    WIE VOLGT ??

    #232755 Reageer

    Piet
    Deelnemer

    Hallo Bi4life, weinig reacties maar bij deze toch wel een.
    Ik deel zo ongeveer dezelfde ervaringen en zou wel eens met jou naar de sauna willen of zoiets.
    Ik ben een (vol)slanke man van 59 jaar en kom uit de omgeving Oosterhout.

    Groetjes,

    Piet

    #240698 Reageer

    Brightshining
    Deelnemer

    Hoi hier ook een gebonden man. Ik ben met enige regelmaat te vinden in de gay sauna Finland in Rotterdam. Als je net als ik heel passief bent kom je hier echt altijd aan je trekken. Altijd wel een geile vent die je wil pijpen of in zijn kontje mag neuken. Condooms worden gratis verstrekt, dus alles kan safe. Ik loop er altijd rond met een buttplug. Zo steken je boys niet onverwacht wat in je kont, en het is nig lekker ook.

    #296833 Reageer

    john
    Gast

    ik ben john 53 jr blond blauwe ogen 1,89 97 kg kale pik 14×4 cm ik zoek leuke mannen tusen de 30 en 60 grootgeschapen 20 tot 25 cm donkere mannen ook reageren ik houd van samen douche strelen pijpen maar het liefst word ik lang en diep in mijn kontje geneukt en volgespoten geen condoom!! kan verplaatsen omg denhaag

    #308888 Reageer

    Hans55
    Gast

    Hi, ik ben een geschoren slanke man van 55 en woon in de omgeving Den Haag. Zou graag eens sex willen met met een slanke onbehaarde man.

    #312284 Reageer

    john
    Gast

    hi hans ik ben john 53 jr bi bottum ik houd van pijpen strelen samen douchen en ik word graag anaal geneukt kom graag bij je langs gr john

    #322603 Reageer

    Hans55
    Gast

    Hoi John, langs komen is niet makkelijk, maar ik heb wel interesse.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Reageer op: Bi- mannen in Zuid-Holland

Je informatie: