Buiten masturberen met anderen

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 151)
  • Auteur

Anoniem
    Gast

@Mario Wat een lekker idee als het weer wat warmer is. Waar zou je dat willen doen? Want kan in principe overal. Met man of vrouw? Alleen aftrekken of ook elkaar misschien een handje helpen? Laat eens weten

#420277 Reageer

Ton
    Deelnemer

Regelmatig naakt in larserbos rondgelopen, lekker aftrekken en hopen op een andere man om samen te trekken

#420500 Reageer

Mario
    Gast

Wie weet,uitproberen!

#420779 Reageer

Mario
    Gast

Ben van Kerkrade,

#421876 Reageer

mono
    Deelnemer

Hey Mario, hier precies het zelfde. Ik ben ook Hetro en vind het geil om buiten naakt te lopen, af te trekken en iemand tegen te komen die dit ook geil vind. Ik kom uit Eindhoven

#421948 Reageer

cimo
    Gast

Ik woon in Spanje waar je het hele jaar buiten kan naakt zijn hetgeen ik ook doe ik laat me aftrekken en neuken in de bergen.

#421990 Reageer

Donald Duck
    Gast

Ik ben Donald Duck en ik loop altijd halfnaakt door Duckstad.

#422013 Reageer

Katrien Duck
    Gast

Hai lieve Donald, ik ben Katrien Duck en loop ook half naakt door Duckstad.

#423521 Reageer

Joep
    Gast

Zou ik ook wel willen doen….samen met een man of mannen jezelf in elkaars bijzijn af te trekken…kijken en spuiten…hier omgeving Tilburg, laat maar weten mailadres: [email protected]

#423604 Reageer

Peter
    Deelnemer

Vandaag heerlijk liggen spelen met mijn stijve pik op een naaktstrand terwijl ik om me heen 3 stellen zag die om de beurt elkaar aan het pijpen waren en andere mannen al kijkende zich ook aan het aftrekken waren. Super geil! 😜
    Ik speelde lekker met het spleetje van mijn eikel van mijn stijve pik, vol in beeld voor wie het wilde zien….lekker!!

#423853 Reageer

Jop
    Gast

Hoi Joep, wat jij zegt zou ik ook wel geil vinden (denk ik). Ik fantaseer daar wel eens over. Dat ik in een bos loop en een man met z’n hand in z’n broek met z’n lul staat te spelen. We kijken elkaar dan aan en hij laat z’n broek zakken en mijn hand gaat in mijn broek en ik voel mijn halfstijve lul. Hij staat intussen met zijn broek op z’n enkels en ik kijk naar zijn stijve lul die hij langzaam aan het aftrekken is….Ik word daar supergeil van … Mijn fantasie gaat nog verder, maar ik ben benieuwd af jij dat wil weten….😘😘

#423854 Reageer

Jop
    Gast

Btw, ik woon ook in de buurt van Tilburg…

#423879 Reageer

Joep
    Gast

Hoi Joop/ @Jop…. fijne gedachte hoor, ik verneem graag meer over je…

#423885 Reageer

Rinke
    Gast

Hey Ton,

Wanneer ben je weer in Larserbos?
    Wil je wel een handje helpen

Loop er soms ook.

#423918 Reageer

Ton
    Deelnemer

Rinke, met warm weer vaak aan t einde van de middag. Mijn kik is geiltopje

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 151)

Reageer op: Buiten masturberen met anderen

Je informatie: