Buiten masturberen met anderen

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 151)
  • Auteur

Ton
    Deelnemer

Net heerlijk geneukt in t larserbos, helaas naakt recreëren mag niet meer en er wordt vaak gecontroleerd

#424676 Reageer

Paul
    Gast

Hallo Rinke,
    Ik man van 57 gezellig en aantrekkelijk…
    Zou graag een “handje worden geholpen”

Zullen we wat afspreken ?

#424677 Reageer

Paul
    Gast

Hey Katrien,
    Waar loop je ?

#425237 Reageer

jojo
    Deelnemer

Hi Peter, ik zou je graag een keer begluren

#425490 Reageer

Hetero040
    Gast

Ik ben hetero en wil graag een keer iemand aftrekken. Niet zoenen ofzo, alleen dat. Iemand zin en tijd om deze middag nog in een bos omgeving EHV af te spreken?

Kik: heteroehv040

#425764 Reageer

Robinhot
    Gast

Zijn er ook nog mensen (m/v) uit de buurt van Zandvoort die samen naakt willen of samen willen masturberen? Lijkt mij geil om een keer te proberen! Wel een beetje uit de buurt graag…. mag ook mailen naar robinhot @ live.nl

#426088 Reageer

Joep
    Gast

Hallo Jop,
    ja leuke fantasie toch? waar ik oa benieuwd naar ben is wat jij dan nog meer zou willen doen, ik ben een hetero van rond de 60 en jij?
    Ook in de regio midden-brabant? misschien kunnen we wat afspreken…

#426480 Reageer

Ronald
    Gast

Ik heb me vanavond nog buiten gemasturbeerd. In een parkje vlakbij mijn huis. Iets verderop warenmensen aan het barbecuen. Lekker om af en toe eens buiten te spuiten.

#427933 Reageer

Ester
    Gast

Mijn man was ziek en ik moet jammer genoeg naar mijn werk. Ik had een meeting rond 10 in de ochtenmaar die werd gecanceld door mijn collega.. ik dacht ga ik even lekker snel naar huis. Ik thuis, snel naar de zolder gerent. Is mijn man weg, zie ik hem in de tuin zitten (hele lange tuin) dua ik dacht ga is stiekum kijken wat hij aan het doen is. Op een moment dat hij de stoel ging verplaaaten naar een prive plekje waar niemand hem bijna kon zien alleen vanaf onze zoldee dacht ik.. ik blijf nog even kijken.. en ja hoor.. zijn hand ging in zijn broek en begon met zichzelf te spelen..

#427934 Reageer

Ester
    Gast

Zn korte broek ging uit, zijn shirt ging uit en daar zat hij dan volledig naakt met zn grote lul in zn handen. Ik zag aan hem dat hij lekker geil was om zo in de buitenlucht met zichzelf te spelen. Ik heb het allemaal opgenomen totdat hij lekker zn buikje vies had gespoten. De vokgende dag moeat mijn man naar zijn werk en was ik vrij. Ik bleef er maar aan denken dus ik ben ook lkker op die stoel gaan zitten en het voelde echt heel geil. De gedachte dat hij zichzelf hier lekker heeft afgetrooken maakte mij nog geiler. Ik hield het niet meer en trok al mijm kleren uit en bleef even lekker naakt in het zonnetje zitten. Ik voelde dat ik lekker nat geworden was en hield het niet meer. Had al stiekum een butplug in mn kontje gedaan en mijn heerlijke dildo meegenomen en mij heerlijk verwend in de tuin. Zeker gaat dit nog heeel veel geneuren. X esther

#427981 Reageer

Robinhot
    Gast

Hoi Esther…. heb je verteld dat je hem gezien hebt? En ga je vertellen dat je het zelf ook doet? Als ik het zou horen zou ik voorstellen om het voortaan samen te doen 🙂

#429069 Reageer

Mariofarber
    Gast

Zullen we eens afspreken??

#429070 Reageer

Mario farber
    Gast

Zullen we eens afspreken??

#429110 Reageer

Robinhot
    Gast

afspreken met wie??

#430596 Reageer

David
    Gast

Ik wel. Trek me nu vaak in mijn 1tje af in het bos of in de auto.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 151)

Reageer op: Buiten masturberen met anderen

Je informatie: