Nieuw

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 162)
  • Auteur

s
    Gast

@anoniem: heb je met kik goede ervaringen?

#421673 Reageer

Natas
    Gast

Haha, hier zelfde situatie hoor. Man en kind continu in de buurt. Dus dat wordt nog een uitdaging. Maar chatten moet geen probleem zijn.

#421679 Reageer

s
    Gast

@Natas, ja komt me bekend voor. Heb jij kik account?

#421686 Reageer

Cream
    Deelnemer

Natas,
    Spannend hoor, ik ben erg benieuwd naar je haha.

#421690 Reageer

kiknaam graff013
    Deelnemer

#421691 Reageer

Jack
    Gast

Hoi Janneke, ik zag dat gereageerd had op kik maar heb je per ongeluk delete.
    Sorry, was niet mijn bedoeling, ben altijd in voor een gele chat

#421730 Reageer

Jaxx
    Gast

Wat een geile verhalen hier allemaal. Ik kan hier helaas ook niet registreren maar ik kijk vaak naar alle geile foto’s op de site. Ik hou ook van geile gesprekken via de chat. Kik hèb ik wel eens gebruikt maar weet helaas mijn inlog gegevens niet. Als er iemand met een geile man van 44 wil chatten laat het me dan maar weten 😉

#421773 Reageer

Cream
    Deelnemer

Een hele tijd geleden zat ik nog regelmatig op Flirtmee, was toen heel leuk. Daar kon je aparte groepen aanmaken en met meerdere chatters tegelijk cammen en chatten. Of gewoon openbaar, waar iedereen kon mee kijken. Gaf mij altijd wel een geile kik om daar bekeken te worden en helemaal los te gaan.
    Sinds ze die site vernieuwd hebben een aantal jaren terug vond ik er niet veel meer aan en ben ik meer op Omegle te vinden. Dan wel de ongecensureerde versie anders zit je tussen de kinderen en dat is niet de bedoeling.
    Dus regelmatig daar te vinden om lekker los te gaan voor de cam.
    Heb ook KIK, maar vond daar nooit zoveel aan en heb ook geen vrouwen gevonden met KIK.

#421774 Reageer

Cream
    Deelnemer

Hm, nu ik dit schrijf ben ik meteen weer nat haha…pfff 💦

#421785 Reageer

Erwin
    Gast

@Cream, wat is gebruikersnaam op KIK? Ik ben wel een man en getrouwd. Maak geen afspraken wel.geil om te teksten en misschien een foto te delen

#421786 Reageer

Cream
    Deelnemer

DutchCream
    Zit zeer beperkt op KIK moet ik eerlijk zeggen. Al maanden niet meer geweest.
    Zou leuk zijn als er ook eens wat dames zijn😋

#421787 Reageer

Cream
    Deelnemer

Altijd lastig als je super geil bent om dan te filmen of foto’s te maken met je telefoonin de hand, dan is cammen een stuk makkelijker haha💦😄

#421788 Reageer

Erwin
    Gast

Wordt geil van je berichten….groeit wat in mijn broek. Heb je een bericht gestuurd

#421789 Reageer

Cream
    Deelnemer

Heb geen berichten gezien

#421793 Reageer

Erwin
    Gast

Nou heb ze wel.gestuurd…moet je uets aan je instellingen veranderen??
    Stuur mij anders een bericht:
    Natarcel
    Erwin Zwarts

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 162)

Reageer op: Nieuw

Je informatie: