Nieuw

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 162)
  • Auteur

Jack
    Gast

Correctie, er staat grover in mijn laatste bericht, ik bedoel graag over natuurlijk.

#421439 Reageer

Janneke
    Gast

@Jack je mag altijd praten over je pik hoor. Altijd lekker om meer van te weten en wat je ermee doet en wil doen…

#421440 Reageer

Jack
    Gast

Hoi Janneke,

Ik stel me eerst even voor, ik ben Jack, 41jr, 78kg, sportief, getrouwd, heb alleen veel meer sex nodig dan mijn vrouw, misschien bij vele mensen herkenbaar, maar vind bv mastruberen ook fantastisch, om zo toch aan mijn gevoelens te kunnen voldoen.
    Wordt vooral erg opgewonden van erotisch kleding, glimmende leggings,mooie lingerie, satijn, vooral de stoffen waar de vrouwelijke vormen mooi in uit komen. Het vrouwelijk lichaam is voor mij echt kunst.
    Ikzelf draag ook regelmatig bv catuits ( shiny spandex ) en heb via chatrubate diverse shows gegeven, waarbij ik erg aan m’n trekken kwam, zullen we maar zeggen.
    Ook vind ik het ook erg geil om met een vrouw via bv dit forum elkaar erg op te winden. Samen mastruberen vind ik gewoon erg geil, doe dit ook regelmatig met mijn vrouw.

Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?

#421470 Reageer

Cream
    Deelnemer

Zelf zit ik wel eens op Omegle, best leuk af en toe.
    Kan geheel anoniem als je wil, gewoon niet herkenbaar in beeld komen.
    Kan hier helaas geen foto bijvoegen volgens mij.

#421491 Reageer

Natas
    Gast

Klinkt goed Jack!
    Ik heb ook meer sex nodig dan mijn man. Maar vooral spanning en aandacht vind ik heerlijk.
    Heb al eerder stiekem met iemand contact gehad en dat smaakt naar meer.
    Helaas lukt het mij niet om op deze site een profiel aan te maken.

#421495 Reageer

Jack
    Gast

Oké, ik ben ook nieuw hier en probeer ook uit te vogelen hoe ‘t werkt.
    Maar wat vind je vooral opwindend dan?

#421528 Reageer

Natas
    Gast

Ik vind het opwindend om een man uit te dagen…laten verlangen naar mij.
    Geile berichtjes sturen….

#421571 Reageer

Cream
    Deelnemer

Dat lukt je aardig 😜

#421584 Reageer

Anoniem
    Inactief

@Natas: het aanmaken van een profiel hier is een ramp. Zover ik het kan beoordelen is er al jaren geen onderhoud gepleegd aan de site. Je kunt je aanmelden maar krijgt nooit een bevestigingsmail. En ook als je een profiel hebt en je het wachtwoord kwijt bent: helaas pindakaas. Dit overkwam mijzelf, heb 3 weken gezocht en uiteindelijk mijn wachtwoord teruggevonden anders was ik ook “gast” hier.

#421585 Reageer

Cream
    Deelnemer

Ja echt een drama, ook mensen uitnodigen voor een groep werkt al jaren niet meer. Dat er nog mensen komen hier 🤔

#421588 Reageer

Natas
    Gast

Jammer!!!
    Moet ik het maar doen met alleen het forum. Maken we het hier maar gezellig 😜. Helaas dan geen profiel met lekkere foto.

#421589 Reageer

Anoniem
    Inactief

Jammer, had ik wel lekker gevonden.

#421596 Reageer

Cream
    Deelnemer

Ja zeker jammer, ben ook wel benieuwd naar die lekkere foto😋

#421597 Reageer

Anoniem
    Inactief

Dat zal hier niet lukken denk ik, zolang de beheerder van de site geen aanpassingen doet.
    De enige mogelijkheid is dan via KIK, daar heb ik ook al contact met anderen die zich hier niet kunnen aanmelden.

#421598 Reageer

Jaap60
    Deelnemer

Heerlijk lijkt me dat

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 162)

Reageer op: Nieuw

Je informatie: