Nieuw

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 162)
  • Auteur

Sandra
    Gast

Lekker dat je een man hebt met een mooi formaat pik. Geil idee dat hij bij je naar binnen gaat.
    Ik heb ne zachtjes over mijn kontje gekriebeld. Wat is dat apart. Voelde zo lekker. Tien een vingerkootje erin….echt lekker. Tegelijk met mijn speeltje gespeeld….kwam heerlijk klaar

#420193 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra Wat lekker dat je dit door ons gechat hier toe bent gekomen. Voor herhaling vatbaar?! Had je chat gemist, stond op 4e pagina … Nog niet met hele vinger in je anus dus. Je kunt het langzaamaan steeds beetje verder oprekken, hmmmmm. Echt geil is dat

#420203 Reageer

opgewonden50+
    Deelnemer

Ik lees maar weinig vrouwen die hun ervaringen op de chat durven/willen delen, het is fijn te weten dat ze er wel zijn. Vanwege hartklachten is masturberen voor mij soms best lastig. In de periode voor de hartklachten kon ik tot 6x op een dag masturberen en ook spuitend klaarkomen. Het lekkerst vind ikzelf nu het masturberen terwijl ik via Skype of KIK contact heb met een vrouw die daarin ook mee wil gaan. Maar ik geniet ook erg van het kijken naar stellen waarop ik dan ook spuitend klaarkom. Het genot van masturberen tijdens webcam sessie ontdekte ik tijdens op afstand (oudere vrouwen) helpen met computer gerelateerde problemen, omdat ik werkte in IT en soms ook les geef. Het begint dan met een ‘gewoon’ gesprek en na een poosje stel ik intiemere vragen. Het is opmerkelijk hoe open een vrouw dan is bij dergelijke vragen. Ik vraag dan bijvoorbeeld of ze kinderen heeft. Als het antwoord ‘ja’ is, dan vraag ik of ze borstvoeding gaf of de fles. Als ze borstvoeding gaf, vraag ik of haar tepels ook groter zijn geworden en wat haar cup is en of ik haar (blote) borsten mag zien. Vervolgens geef ik dan aan behoorlijk opgewonden te zijn. Ik vraag ook of ze zichzelf bevredigt. Soms volgt dan de reactie dat ze zelf ook opgewonden is geworden. Dan vraag ik of die vrouw mijn opwinding ook wil zien en vaak wil ze dat ook wel. Dan vraag ik of ze het erg vindt als ik mezelf bevredig, het antwoord is dan vaak ‘nee’. En dan vraag ik of ze zin heeft om naar elkaar te kijken terwijl we masturberen. Het gebeurt dan soms dat ik zo geil ben dat ik ook nog een tweede keer in dezelfde webcam sessie spuitend kan klaarkomen. Helaas zijn dit soort contacten vaak niet heel langdurig.

#420226 Reageer

Anoniem
    Gast

@opgewonden50+ Gelukkig inderdaad dat er meer dan 1 vrouw bestaat die niet zoals ik behoorlijk geil is! Goede tactiek om zo steeds door een vraag te stellen een stapje verder gaat en dat dat ook resultaat oplevert!!! Wie weet mensen zich hier nog meer dames…

@Sandra
    lees ik je vanavond nog hier?

#420229 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, ben er maar heel.kort. moet werken. Ergens merk ik ook dat ik wel heel veel gedeeld heb hierzo. Dus ik laat het verder even voor.wat het is zo. Doei

#420230 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra dat is de reden dat ik je KIK aanraad. Is anoniemer… En kun je gewoon met 1 persoon praten. Vond het in het begin ook erg spannend, maar is toh een goede stap geweest hoor. Dus overweeg het eens. Werk ze!

#420915 Reageer

Anoniem
    Inactief

Hallo @Sandra en @Anoniem, wat een lekker gesprek voeren jullie hier. Als het mag wil ik graag meedoen.
    Ook op KIK kun je mij vinden: habe053

#420948 Reageer

Sandra
    Gast

Hoi Harley, ik heb er geen behoefte aan. Jij plaatst fotos van internet hierzo….dus hoe echt ben je dan? Maar als je met Anoniem lekkere geile praat wil hebben moet je dat zeker doen.

#420949 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra, leuk je hier weer te lezen… Ik zou het wel spannend vinden om je op KIK te spreken. Gewoon privé. Veel prettiger hoor

#420950 Reageer

Anoniem
    Inactief

Er staan ook foto’s van mijzelf op hoor

#420951 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, nee ik ga niet aan de KIK.

@Harley
    , moet je wel goed zoeken en als je denkt dat is het….dan denk je weer….oh toch niet…je weet bij jou niet wat echt is.

#420952 Reageer

Sandra
    Gast

@HarleyB, als al die fotos met dat metaal van jou zijn…dan haak ik helemaal al af. Te smerig om dat te zien. Kortom met jou hoef ik verder echt geen contact meer.

#420953 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra, hoeft ook niet. Hier nog wat lekkers te delen? Ik sinds kort de Rabbit van HEMA, wow zeg. Kwam de eerste dag gewoon 9x klaar. Echt zo lekker. Had er geen idee van, want gebruikte nooit speeltjes. Jij wel? Benieuwd

#420955 Reageer

Goede avond geile mensen
    itsmy1958 hier..
    Nog vrouwen hier die zin hebben om met deze senior te kletsen en wie weet wat er uit voort komt.
    Mail me
    [email protected]
    Of Kik
    itsmy1958

#420956 Reageer

# Sandra.
    Zou je met mij in contact willen komen om te zien of we iets voor elkaar betekenen.
    Geile groetjes itsmy1958

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 162)

Reageer op: Nieuw

Je informatie: