Nieuw

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 162)
  • Auteur

Sandra
    Gast

@Anoniem, heb jij de pik van Marcel gezien? Hij zegt dat die zo lekker is. Klopt dat? Reuze nieuwsgierig

#420158 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra dat moet je toch echt aan hem zelf vragen… Hij deelt graag hoor. Dus wie weet. Ik heb niets van hem

#420159 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, ik dscht dat je wel iets gezien had van hem. Was benieuwd naar wat jij ervan vond. Wast geil?

#420160 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra of moet ik @Marcel zeggen… Dat vissen vind ik niet zo prettig. Vraag het hem zelf

#420161 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, je moet mij geen Marcel noemen want dan ben ik niet. #nietaardigvanje.

#420162 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra zo kwam het wel beetje over. Sorry. Waarom ben je zo in hem geïnteresseerd en speel je dat via mij dan? Hij is echt wel benaderbaar hoor en in voor zulke vragen denk ik

#420163 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, ik zag een bericht van hem aan jou (anoniem) (denk dat jij het was). Daar gaf hij een inkijke wat hij had gedeeld. Dus ik werd reuze nieuwsgierig.

#420165 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra Waar ben je naar op zoek? Jij ook een geile vrouw begrijp ik? Leeftijd? Begin benieuwd naar je te worden

#420168 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, ja geil ben ik zeker…en reuze nieuwsgieirg. Ik ben 42 jaar oud. Hoe oud ben jij?

#420169 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra Lekker om te lezen. Ik ben ook vrouw, 49 en ook constant geil. Jij op zoek naar een lekkere pik? Heb je relatie? Ik ook nieuwsgierig zoals je merkt…

#420170 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, ik ben een vrijgezelle vrouw en nieuwsgieirg naar een pik. Vind het spannend om erover te fantaseren. Dus vandaar mijn vragen aan jou hihi. Blijf er nieuwsgierig naar hoor….dus vertel!!

Heb jij een relatie??

#420171 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra Tja, je vindt hier veel mooie en verschillende pikken op de site. Ik wel relatie ja, maar constant geil en probeer dat zo vorm te geven hier. Jij wel relaties gehad? KIK is ook een prettige plek voor ons als dames. @Marcel heb ik daar wel kort getroffen. Weet niet of hij daar nog zit en dingen wil delen. Ik vind het zelf niet netjes om hier open en bloot over anderen te spreken en dingen te vertellen.

#420172 Reageer

Sandra
    Gast

@Anoniem, wow, constant geil. Lekker maar ook lastig soms. Als je graag wilt en het even niet kan.
    Kik zit ik niet op. Ken het ook helemaal niet. En tja praten over iemand zijn pik…misschien mag het wel van @Marcel. Of miaschien kletst een andere man gezellig mee.
    Ik heb zelf wel relaties gehad. Van 1 relatie had die man een mooie pik. Circa 20 cm. Dikke eikel..prachtig

#420173 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra Precies, lekker, maar soms lastig. Maar goed, probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Kom soms wel 5/6 keer klaar op een dag. Mijn naam is trouwens Janneke. Zou leuk zijn als er mannen mee kwamen praten hè. Die willen vaak wel iets over hun pik vertellen… Op KIK kun je qat meer privé dingen delen. Chat, maar ook foto’s enzo… Dan heb je al wel lekkere pik je je hand, mond, kut (& kont) gehad… Leuk om samen zo te chatten hier. Zijn niet zoveel geile vrouwen heb ik weleens het idee

#420174 Reageer

Marcel
    Gast

Dag dames! Wat een spannende verhalen……jammie….@Anoniem je mag er wel over vertellen wat je gezien hebt.

@Sandra
    , Anoniem is een lieve, mooie vrouw

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 162)

Reageer op: Nieuw

Je informatie: