Nieuw

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
  • Auteur

Jack
    Gast

Hi Sandra, mocht e nog graag een pik zien, de mijne staat er voor open hoor,

#423085 Reageer

opgewonden50+
    Deelnemer

Jammer dat Janneke er niet meer is (ook KIK niet meer). Heb nog 1x een bericht van haar gezien, maar er was geen mogelijkheid om erop te reageren. Sindsdien is het stil. Janneke staat voor geilheid, een genot om naar elkaar te kijken en dan op elkaar klaar te komen. Niets is voor altijd, maar ik hoop dat zij en/of andere vrouwen de weg naar hier zullen vinden. Mis de gezelligheid en geilheid samen met een vrouw (evt. op KIK, FB of Skype). Wederzijds respect staat voor mij bovenaan.

#425593 Reageer

Jack
    Gast

Hoi hoi, dames van Nederland of België natuurlijk,wie van jullie heeft zin om elkaar eens wat geil te maken via foto’s,skype, kik ,of wat voor manier dan ook.
    Ben een man van 41, 175cm, gespierd en sportief.
    Heb een normale geschoren pik van 15cm en deel deze graag.

Welke dame durft t aan?
    Liefs Jack

#425594 Reageer

Nicole
    Gast

Hoi Jack, als het waar is wat je schrijft wil ik wel wat (leuke spelletjes) met je proberen, wat voor manier had je in gedachten?

Xxx

#425602 Reageer

Jack
    Gast

Hallo Nicole, nou, misschien kunnen we bij kik beginnen,als je dat hebt tenminste?
    Mijn kik naam is jackelwerner.

Tot snel dan voor wat hete gesprekjes.

Xxxx

#425621 Reageer

Rik
    Gast

Mij mag je ook wel toevoegen op kik hoor. Kik is Rik694. Jongen 21 jaar.

#425622 Reageer

Mars
    Gast

Ik ben Mars, 44 jaar, getrouwd. Zit op Kik. Voeg me gerust toe: Tal195

#432699 Reageer

Arie
    Gast

#432750 Reageer

Mw.0708 (mijn kik)
    Gast

Het lijkt mij ook enorm spannend om een leuk clubje mensen te leren kennen om dan eens samen te masturberen, ik heb ook geprobeerd te registreren hier maar de computer denkt dat ik het jaar niet weet en accepteert dus geen nieuwe registratie…. Doe ik iets fout?
    Groetjes mw.0708 (en dat is m’n kik)

#433421 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik heb eens samen met een man gemasturbeert en het was heerlijk. Wil het graag nog een keer doen met man of vrouw of groep.

#448406 Reageer

Harry
    Gast

Het lukt mij ook niet om me aan te melden. Zijn er hier mensen die misschien een goeie tip hebben voor evt een ander platform? Ik hoor het graag want krijg niet het idee dat het hier gaat lukken.

#448475 Reageer

Marianne
    Gast

Ik zou ook graag meedoen maar het lukt mij ook niet om me aan te melden
    Jammer

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)

Reageer op: Nieuw

Je informatie: