Mijn moeder scheen altijd heel bezorgd of ik mijn eikel wel goed schoonmaakte toen ik een jaar of 10 was.
Bij iedere douche beurt kwam ze vaak even kijken en wilde dan dat ik mijn voorhuid terugtrok, als ze niet tevreden was waste ze mijn eikel met ruim zeep wat ik niet echt vervelend vond, gaf een mij (toen nog) onverklaarbaar lekker gevoel.
Op een gegeven moment vroeg ik haar om nog even door te gaan met “wassen” waar ze blijkbaar geen probleem mee had. Zo kreeg ik voor de eerste keer een soort van erectie waarna mijn moeder stopte.
Een paar dagen later vroeg ze mij of ik wel vaker zo’n “grote piemel” had hetgeen ik ontkennend beantwoorde maar dat ik het wel een fijn gevoel had gevonden.
Blijkbaar was het tijd voor een soort voorlichting want het werd me redelijk duidelijk gemaakt wat er gebeurde als je doorging met het heen en weer bewegen van je voorhuid……… die avond ben ik voor het eerst van mijn leven afgetrokken en wel door mijn moeder. Dit is nog jaren zo doorgegaan. Ik heb er nooit problemen mee gehad.