registreren

• Dit onderwerp bevat 81 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Leo.
7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
  • Auteur

ROBERTO EN ZIJN SPECIALE WISKUNDIGE NIETS VERGETENDE 900.000 TERA BYTES .🤦‍♀️ A.U.B. NIET HIJ WEER .
    Gast

HALLO KROKO 🤦‍♀️ECHT WAAR HÈ BEN JE ZO DOM OF DOE JE DOM OF BEN JE VAN PLAN NOG OOIT DOM TE GAAN DOEN .😂☺️😂🤣.
    EN NU BEN IK KLAAR MET HEM ,NOU IK KAN U VERTELEN IK OOK MISCHIEN VAN DE WINTER .
    JE WEET TOCH VROUWEN BLOOT HANDEL DOOD OP HET NAAKSTRAND IS HET MISCHIEN IETS GEZELLIGER OP DIT MOMENT .
    ANDERS KUN JE NOG ALTIJD PROBEREN EEN KROKODIL TE VERSIEREN MET EEN BAD MUTS OP .
    M.V.G. DE D.R.S. I.N.G I.R PROF. ( en waneer het ONS UIT KOMT de gemicus of laborant uit hangen en op het einde van de 5 de maand van het jaar bepaalde planten laten groeien in de buitenlucht wel te verstaan 🌻🌻🌻🌻🌻.
    ZONNEBLOEMEN MET HEEL VEEL ZAAD IS HET EIND RESULTAAT 😂🤣😂🤣💶💶💶💶💶💶 .
    ECHT WAAR MAAR EEN DING IS ZEKER JE MOET ZORGEN DAT JE 24 op 24 uur wakker blijft .
    Want anders zie je de 💦💦💦💦💦💦 hangen en wordt je genaaid . 💽💽💽💽💽💽📹📹📞📞💣💣💣💣💣💣

#446820 Reageer

Tom
    Gast

Hi all ik wil mij ook registreren maar krijg ook geen activatie mail.

#449570 Reageer

Kalekop
    Gast

Hoe krijg je het voor elkaar om hier een profiel te krijgen. Ik probeer meerdere keren het jaartal . Maar deze geeft een foutmelding

#450177 Reageer

Kalekop
    Gast

Lukt nog altijd niet jammer genoeg. Was al lid hier ,maar ben alles kwijt geraakt. Maar bij deze ,geile groetjes aan Pussy en Leontine met wie ik kontakt had.

#450178 Reageer

Kalekop
    Gast

Is het jouw wel gelukt

#451233 Reageer

Leo
    Gast

Het lukt mij ook niet om hier te registreren

#451234 Reageer

Leo
    Gast

Mij lukt het ook niet om hier te registreren

7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)

Reageer op: registreren

Je informatie: