registreren

• Dit onderwerp bevat 81 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Leo.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
  • Auteur

Chris
    Gast

Het aanmelden gaat goed….maar geen bevestigingsmail. Ik gebruik een hotmailaccount…wie helpt me voor het juiste type acccount….heb hier een mooie stijve van 19,3 cm. Ik show um graag….please help effe.

#384214 Reageer

Hetekater
    Gast

HALLO HELPDESK??.?.?.? Zou de beheerder wat aan de aanlog,reset en jaartal problemen kunnendown?

#385958 Reageer

buikje75
    Gast

hoi hoi ik il graag lid worden en heb me ingeschreven maar tot op heden geen activatie mail gekregen weet iemand ondertussen hoe nu verder ??

alvast hartelijk damk

buikje75

#389714 Reageer

Chris
    Gast

Niemand reageert op de vragen hoe in te loggen of met welke provider. Zou wel geen zuivere koffie zijn. Blijkt ook wel over het forum: family affairs. Wat een smerigheid staat erop wat bepaalde figuren uitvoeren. Benieuwd of dat het bevoegd gezag ook meekijkt en actie op onderneemt.

Ik ben weg hier. Stakkers

#395293 Reageer

CumSlut
    Gast

Kan mezelf ook niet registreren. Heb al onder meerdere namen en mailadressen geprobeerd te registreren, maar krijg steeds geen bevestigings-/activatiemail.

Kan hier even naar gekeken worden?

#402398 Reageer

henkie
    Gast

Hahaha, jullie geloven nog steeds in deze site?

#402647 Reageer

Chris
    Gast

Heb jij een beter alternatief Henkie?

#403652 Reageer

henkie
    Gast

Nee, helaas niet. Dit zou best een goed site kunnen zijn, maar de eigenaren reageren totaal nergens op. Niet op verzoeken hier, niet op de mail.

#409149 Reageer

Tim
    Gast

Omdat registreren niet lukt en niemand helpt wil ik graag een oproep doen om om via mail met mij samen digital te sexen , zeg maar filmpjes uitwisselen samen te mastuberen dat soort dingen lekker spannend en anoniem , zit zelf in een relatie die niks mag weten mijn mailadres is [email protected]
    m.v.G.Tim

Ben een man van 52 met een normaal postuur en altijd geil 😄 ,

#418670 Reageer

Natas
    Gast

Helaas lukt het registreren bij mij ook niet.
    Jammer, wil graag meedoen en lekkere foto’s delen.
    Iemand tips?

#418706 Reageer

Marcel
    Gast

Hoi, voor hier geen tips. KIk Kan wel. Account aanmaken en mensen zoeken….kan je hele geile dingen beleven….

#418730 Reageer

Anoniem
    Gast

@Natas Balen is dat hè. Maar KIK echt top om op te komen…

#418851 Reageer

Natas
    Gast

@marcel , wat is Kik en waar kan ik dat vinden?
    Bedankt voor je reactie!

#418852 Reageer

Natas
    Gast

@marcel , wat is Kik en waar kan ik dat vinden?
    Bedankt voor je reactie!

#418853 Reageer

Marcel
    Gast

@Natas, KIK is een soort community app. Je kan daar met mensen chatten en afbeeldingen en/ of videos verzenden.
    Vee plezier daar

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)

Reageer op: registreren

Je informatie: