Masturberen voor de webcam

• Dit onderwerp bevat 91 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 2 weken geleden door Un pitio poc loco 🦁🦁🤫😉🆗.
15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)
  • Auteur

Cream
    Deelnemer

Iemand op flirtmee nu?👀

#428741 Reageer

Guusje320
    Gast

Hallo
    Ik ben guusje . Meisje en zoek oudere mannen die klaar willen komen op mijn foto

#428742 Reageer

geert v damme
    Deelnemer

graag

#428788 Reageer

Teeks
    Gast

Hallo guusje,

Vanaf wanneer ben je een oudere man? Mail me op [email protected]
    Xxx

#429079 Reageer

Guus
    Gast

hoi,

hoe dan?

#429752 Reageer

Cream
    Deelnemer

Guusje, lijkt me leuk😊

#429763 Reageer

Cream
    Deelnemer

Zat onlangs op flirtmee beetje rond te kijken en had mn cam gericht op mn billen.
    Al snel kreeg ik wat kijkers die het wel mooi vonden want kreeg privé complimenten over mn billen.
    Omdat ik me verveelde bleef ik zo liggen en bewoog af en toe wat en deed mn benen zo nu en dan iets uit elkaar. Ik merkte dat ik best nat werd van het begluurd worden en begon wat te spelen, dit werd kennelijk gewaardeerd want ik had ineens 6 kijkers die ook duidelijk zin hadden. Ik neukte zachtjes mn hand terwijl ik op mn buik lag en mn benen wijd uit elkaar, kontje iets omhoog met de cam er vol op gericht. Uiteindelijk omgedraaid en mezelf flink afgerukt en kwam spuitend klaar terwijl ik bekeken werd door een heel groepje. Normaal niet zo mijn ding, maar ik was ff niet normaal denk ik want was best geil.

#429831 Reageer

Patrick
    Gast

Hoi Guusje, lijkt me leuk om via skype een showtje te geven met als eindresultaat een lading sperma op een foto van jou.
    Firefighterbreda op Skype…

#429957 Reageer

geert v damme
    Deelnemer

skype naam mijne is geert1

#430097 Reageer

Cream
    Deelnemer

Heb wel weer een keer zin😊

#430236 Reageer

geert v damme
    Deelnemer

vaak rukken voor de cam skype is geert

#430372 Reageer

Chris
    Gast

Hoi Guusje,

Wat tof om te horen dat je graag wilt dat mannen zich op je aftrekken.
    Lijkt mij onwijs lekker en geil om te doen. Vind zulke dingen überhaupt altijd heel geil.
    Zeker als ik dan ook nog door andere bekeken word. En die dan ook geil worden van het kijken.

Heb je kik, Skype of snap? Hopelijk wel. Wil je me op een van deze dan toevoegen. Gaan we lekker geile dingen doen.
    Kik: CD030
    Snap: c030d

Hopelijk tot snel 😉

Groetjes Chris

#430675 Reageer

Cream
    Deelnemer

Vanavond weer denk ik😋

#432047 Reageer

Cream
    Deelnemer

Omegle is er helaas niet meer, zat pas op Flingster en dat lijkt er redelijk op. Heb me weer flink leeg gespoten voor cam💦😋

#432679 Reageer

patje
    Gast

hallo
    ja ik mastrubeer ook vaak op skype met bimannen lekker rukken daar en geilen en dan jaaaaa spuiten hmmmmm, voor de gene die ook dat wel is willen laat maar weten

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)

Reageer op: Masturberen voor de webcam

Je informatie: