Masturberen voor de webcam

• Dit onderwerp bevat 91 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden, 1 week geleden door Un pitio poc loco 🦁🦁🤫😉🆗.
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 92)
  • Auteur

maag31
    Gast

vind het ook heerlijk om voor de webcam te zitten
    de sites die ik gebruik zijn :
    gratiscams.nl
    dirtyroulette
    als andere hier nog alternatieven weten zoals OMEGLE ( random chatten met vreemden )
    houd ik me graag aanbevolen

#290244 Reageer

Dlight
    Gast

Ja , op zoig en true swingers.

#292033 Reageer

Mitta
    Gast

Kik me mitta_072 om samen af te trekken of te Vingeren. Zowel jongens als meisjes. Ik ben 18 dus graag jij ook ongeveer!

#292165 Reageer

Mario
    Gast

Wil graag buiten helemaal naakt afrukken

#292207 Reageer

kroko
    Gast

Ik gebruik vooral Kik maar is daar toch erg lastig om wat leuke dames te vinden voor een leuk contact. De sites die worden genoemd hebben vaak veel fakers zo is mijn ervaring. Ik (gezonde sportieve blanke 43-jarige man) zoek een leuk, spannend en geil discreet online contact met een leuke dame, leeftijd, postuur allemaal niet zo belangrijk. Iemand nog goede tips :-)?

#302412 Reageer

Henkgast
    Gast

Ik ben graag naakt. Wie zin om eens te cammen ook op skype?

#302503 Reageer

beuker
    Gast

Ik ben er wel voor in.

Mijn skype is: live:jeroen.beuker72

#304425 Reageer

max
    Gast

Kom lekker gratis cammen! Naakt en sexy.

#304471 Reageer

Thongguy
    Gast

Voor de webcam doe ik dit niet. Dit is me net iets te anoniem misschien? Ik ben wel ooit begonnen met bijv in de duinen te rukken. Ik deed dit meestal op het einde van de dag en eerst om een beschut plekje in de duinen. Met de tijd werd ik hier wat losser in. Ik wou zeker geen aanstoot geven en deed dus nooit waar gezinnen en kinderen kwamen.
    Meestal deed ik dit als ik in de duinen werd aangesproken. Ik vroeg dan of ik me mocht aftrekken terwijl ze toekeken. Ik was toen single en vond het fijn en opwindend dat men me zo aankeek. Ik vond het bijzonder opwindend dat men me zag klaarkomen daar ergens in de duinen. Na een tijd gebruikte ik ook een plugje om het beeld en mijn eigen ervaring nog lekkerder te maken.
    Ik heb gelukkig nooit ongewenste situaties meegemaakt, want ik wou – zoals gezegd – absoluut geen aanstoot geven tov mensen die dit niet wilden.
    Ik kreeg vaak heel positieve reacties … en uitnodigingen …

#365483 Reageer

Leo
    Gast

Ik wil met je trekken samen heb een lekkere lunch zegt mijn vrouw ik doe graag trekken met andere mensen dus ik hoor het

#409730 Reageer

DJ
    Gast

ik wil beginnen met naakt cammen op SKYPE , als er mensen zijn die met me willen chatten, mijn adres is : [email protected]

#410721 Reageer

Joost
    Deelnemer

Ik heb ook wel zin om me samen met iemand anders af te trekken op Skype………[email protected]

#427088 Reageer

John
    Gast

Ik ben man,58 jaar en zou graag eens willen masturberen op webcam. Iemand interesse?

#427092 Reageer

John
    Gast

Ben vergeten: skype is [email protected] en zeg maar wat ik moet doen

#427093 Reageer

John
    Gast

Waarom kan ik geen profiel aanmaken?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 92)

Reageer op: Masturberen voor de webcam

Je informatie: