Show me your underwear.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Amandabi
    Gast

De opdracht is,…

Ga eens shoppen in je plaatselijke zeeman, of h&m,…
    En pas een mooi boxershortje of stringetje, mag net te klein zijn zodat iets zichtbaar komt die normaal mooi in de verpakking blijft zitten.
    Trek maar n mooie foto ervan en post hem hier op het forum,

Vriendelijke Groetjes Amanda.

#370110 Reageer

Chris
    Gast

Hee Amanda,

Geile opdracht hoor zo in het pashokje. Helaas lukt het mij telkens niet om te registreren dus kan niets posten.

Heb je nog een alternatieve mogelijkheid hiervoor? Dan laat ik je eens zien wat die boxer, string of helemaal niets aan in zo’n hokje met mij doet hahaha

Chris

#373983 Reageer

Amandabi
    Gast

Hmmm hmm mm

Weet je wat ik ook geil vind,
    Om n mannetjes te doen spuiten in m’n slipje, miss Kom je eens in m’n pashokje om in m’n slip wat van je sausjes over m’n spleetje te spuiten.

T idée doet me al terug zin krijgen.
    PS ik werk in de H&M ergens in Zeeland mocht je willen.

#378782 Reageer

Chris
    Gast

Hee Amanda!
    Wat een geil idee. Als ik er aan denk om bij jou in ‘t pashokje te staan word ik al lekker geil!

Lijkt me super om contact te hebben om dit te plannen. Heb je ook kik of iets toevallig? Dan kunnen we via die weg een keer afspreken.

Hmmmmmmm..

Chris

#404095 Reageer

Bert
    Deelnemer

Hai Amanda, ik reis door het hele land en kan natuurlijk eens bij je binnenstappen, zal dan zorgen dat er genoeg is om je geile natte slipje vol te spuiten………..
    Ik hoor je graag

[email protected]

#406888 Reageer

Anoniem
    Gast

Hey Amanda, is er al iemand in je pashokje geweest? Superspannend om dat bij je werk te doen… Laat eens weten!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Reageer op: Show me your underwear.

Je informatie: