Naakt op textielstrand

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Peter
    Deelnemer

Tijdens een zomervakantie in Zuid Frankrijk fietste ik eens over een pad langs het strand tussen Agde en Sete. Op diverse punten heb je daar toegang tot het strand. Ik besloot mijn fiets even op te pakken en zette hem op het strand. Het was nog laagseizoen dus er was daar vrijwel niemand op dat wat afgelegen stukje strand. Ik zag verderop een paar liggen, dat was alles. Ik besloot me helemaal uit te kleden en liep in mijn blote togus de zee in. Daar een stukje gezwommen. Gaf een enorm gevoel van vrijheid!

Paar jaar later kwam ik daar weer langs maar toen tijdens het hoogseizoen. Weer gestopt. Nu lag het strand een stuk voller. Het was geen naaktstrand, iedereen had badkleding aan. Toch besloot ik weer hetzelfde te doen: alles uit, naar zee gelopen en een stukje gezwommen. Ik zag wel iemand kijken maar verder geen reacties ontvangen.

Vraag me af, zijn er hier nog anderen die wel eens uit de kleren gaan op een niet- naaktstrand? En hoe gaat dat? Wat zijn jullie ervaringen?

#450687 Reageer

Peter
    Deelnemer

Ik doe dit trouwens wel vaker, op Corsica ben ik wel eens een baaitje afgedaald, even om mee heen gekeken, de paar mensen die er waren gingen net weg. Ook toen alle fietskleding uitgetrokken en heerlijk genieten van het water en de zon.
    Toen ik weer uit het water kan en me ging aankleden, kwamen er wel wat mensen aanlopen die iets gezien konden hebben, maar in ieder geval niks zeiden. Daar had ik zelf dan ook geen probleem mee, dan hebben ze me misschien helemaal naakt gezien… nou en!!
    Vind dat ergens wel bevrijdend, om dat gewoon te doen. En in Frankrijk wordt er volgens mij niet heel moeilijk over gedaan.

#450688 Reageer

Joost
    Deelnemer

In de duinen van Frejus lopen regelmatig mannen volledig naakt. Die lopen daar echter maar met 1 doel en dat is seks.
    Niet dat ik daar een probleem mee heb hoor.

#450814 Reageer

Peter
    Deelnemer

Dat geloof ik graag Joost, maar dat gaat wel over iets anders dan het onderwerp dat ik aansnijd, nl volledig naakt gaan op een niet- naaktstrand. En dan niet met de bedoeling om sex te hebben.
    Heb jij dat wel eens gedaan?

#450815 Reageer

Joost
    Deelnemer

Nee Peter dat heb ik nooit gedaan…

#450845 Reageer

Peter
    Deelnemer

Ik probeer het wel vaker te doen als ik op vakantie ben en ik fiets langs water, even skinny dippen… Best spannend, je kan gezien worden, maar zolang dat geen gendarmerie of zo is, gaat het goed 😅

#451453 Reageer

Robinhot
    Gast

is in NL ook leuk om te doen hoor. helaas zijn er veel plekjes verdwenen maar kom af en toe nog een mooi geschikt plekje tegen. Super spannend. maar ook gewoon op naaktstrand kan het spannend zijn, andersom komen daar ook vaak geklede mensen kijken :p

#451616 Reageer

Peter
    Deelnemer

Hoi Robin, dank voor je reactie. Ga je dan ook naakt terwijl er geklede mensen zijn? Of doe je dat alleen op stukken waar je niemand verder ziet?
    En indien het eerste, hoe wordt er dan op gereageerd?
    En mag ik vragen waar je dat doet?

#451701 Reageer

Robinhot
    Gast

Jazeker doe ik dat! Mooiste plek is De Oeverlanden (Amsterdam) daar is het nog gedoogd ook! Waar kom jij vandaan? mss weet ik plekjes bij jou in de buurt. Voordat ik hier alles prijsgeef op een openbaar forum :p

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Reageer op: Naakt op textielstrand

Je informatie: