Altijd genieten op naaktstrand.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

SrNudist
    Gast

Kom al meer dan veertig jaar op naaktstranden, voornamenlijk in het binnenland.
    Altijd heerlijk genieten, af en toe ook wel eens samen met een “ander” iets doen.

#451081 Reageer

John
    Gast

Woon vlak bij het strand waar op fietsafstand ook een naaktstrand aan grenst. Afgelopen zomer op een doordeweekse ochtend voor het eerst heen gegaan. Wat gaf dat een gevoel van vrijheid zeg! Maar goed….door al dat naakt raakte ik ook wel snel zichtbaar opgewonden wat een aantal mannen niet was ontgaan. Ben zelf hetero maar al die aandachtige blikken deed toch wat met me.

#451084 Reageer

John
    Gast

Misschien gek maar lijkt me eerlijkgezegd erg geil om een andere man af te trekken. Heb mezelf ook afgetrokken op dat naaktstrand onder toezicht van een aantal mannen en vond dat heerlijk. Wie weet wil iemand hier wel wat afspreken?

#451115 Reageer

Joost
    Deelnemer

Voor mij zeer herkenbaar John. Alleen al het idee dat ik bekeken word resulteert (meestal) in een stijve. Een enkele keer durft iemand je ook aan te raken en uiteindelijk ook af te trekken. Maar mezelf aftrekken voor een paar toeschouwers vind ik ook heerlijk.

#451270 Reageer

Robinhot
    Gast

Ben zelf ook hetero maar vind het ook lekker om te kijken of bekeken te worden tijdns aftrekken. Doe dat ook best vaak, zomers kan het wat makkelijkr natuurlijk bijv op strandjes. Kom zelf uit Zandvoort. Meer mensen uit de buurt?

#451396 Reageer

John
    Gast

Niet heel dicht bij zandvoort…..woon in katwijk.

#451397 Reageer

John
    Gast

Als het mooie weer zo nog even goed doorzet moet ik maar snel weer een bezoekje brengen aan het naaktstrand. Heerlijk weer ff die spanning!

#451429 Reageer

Bruce Springsteen in de kluis, echt weer iets voor hem .🙋🤸🏌️
    Gast

Voor mijn hoeft het niet perse op het naakt strand, net in m,n gedachten elle jo . Nog even lekker geneukt bij de open haard vlak bij de kerst boom. En ongekende nummers, tjes uit gebracht. En als je dat niet gelooft breng ik iets anders naar buiten. 🆗🔥🔥🔥🏒🏒🏌️🤫🤫🤫🤣😂🤣😂😂😂🥱🥱

#451703 Reageer

Robinhot
    Gast

ben ook wel eens in Leiden of Zoetermeer geweest… dat is meer in de buurt toch? En geen zand maar grasstrandjes.. geen gedoe met al dat zand :p

#451740 Reageer

John
    Gast

Ja leiden is wel dichtbij inderdaad. En wat je zegt…..dat zand overal haha. Ook nog wel een paar keer met m’n vrouw op strand liggen neuzen…was super geil alleen dat zand schuurt niet alleen de maag zeg maat haha.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Reageer op: Altijd genieten op naaktstrand.

Je informatie: