Naakt lopen met kans op betrapt te worden

• Dit onderwerp bevat 33 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen, 16 uren geleden door WANG AI GENEROTOR.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • Auteur

Robinhot
    Gast

Lijkt mij wel heel spannend om een keer naakt buiten te lopen. Ik ga dit echt niet thuis doen want de kans om herkend te worden is dan wel heel groot dat wil ik natuurlijk niet. Maar ook niet te ver weg (vanaf Zandvoort) Zomers lukt het meestal wel denk ik maar heeft iemand ook iedeen voor in de winter??

#287601 Reageer

Johan
    Gast

..”Lijkt mij wel heel spannend om een keer naakt buiten te lopen. Ik ga dit echt niet thuis doen want de kans om herkend te worden is dan wel heel groot dat wil ik natuurlijk niet”..

Als ik een advies mag geven: Zandvoort heeft 3 kilometer (tussen strandpalen 68 en 71) waarom zou daar niet gaan lopen? Parkeerplaats auto: Parkeerplaats De Zuid of zo zuidelijk mogelijk aan de Boulevard Paulus Loot – loopafstand 1,5 km enkele reis.

Mocht je dat gaan doen dan krijg je – met de weersverwachtingen van de komende week in het achterhoofd – waarschijnlijk zeer meewarige, verbaasde blikken (met dit weer, in je nakie buiten? die is gek…. ) Op het naaktstrand kun je zonder problemen “aan de wandel”.De kans op gedoe is daardoor erg klein.En gezien het feit dat het – vermoedelijk voor jou de eerste keer is?- kun je dat waarschijnlijk er niet bij “gebruiken; zal ‘t al spannend genoeg voor je zijn… Succes!

#426928 Reageer

Marcel
    Gast

Ik loop graag naakt rond, ik vind het spannend dat ik in het openbaar naakt loop, zo ben in vandaag ook betrapt geworden. Ik had een sportbroek aan, mijn “ding” hing eruit. De vrouw die ik aantrof zag dat. Ze zei niks, maar ik zag dat ze daarna keek. Ik loop regelmatig met mijn “ding” uit mijn broek, en vind het “spannend” als vooral dames, of meisjes me zo zien rondlopen.

#426929 Reageer

Marcel
    Gast

Ik loop regelmatig in een “losse” sportbroek, waarbij ik mijn “ding” gewoon daarbuiten hang, is goed zichtbaar als ik dat wil, maar ook te verbergen door een T shirt … blijft altijd wel .. gevaarlijk ..

#427378 Reageer

Robinhot
    Gast

kennelijk bericht gemist want dit is wel hele late reactie (van mezelf) haha. Maar Johan Zandvoort weet ik wel he… Maar daar kent iedereen me dus daar loop ik natuurlijk dus niet. Althans niet op plekken waar dat niet mag en ook niet thuis zichtbaar vanaf de straat! Maar wat ik bedoel zomers zijn er plekken zat, maar waar kan het swinters? Zonder de genoemde meewarige blikken?

#427705 Reageer

Marcel
    Gast

Smeerlappen zijn jullie

#427841 Reageer

Jantje1954
    Gast

Lekker naakt heel spannend, loop veel naakt door het bos om betrapt te worden en mijzelf dan heerlijk af te trekken.

#427842 Reageer

Jantje1954
    Gast

Loop veel spiernaakt met alleen een lang Tshirt dat over mijn pik heen hangt, dat kan ik dan makkelijk optillen als ik een vrouw/meisje zie zodat ze mijn stijve goed kan zien. Soms blijf ik even staand om mijzelf af te trekken.

#427983 Reageer

Robinhot
    Gast

Waar doen jullie dit dan???

#438092 Reageer

Gerrie
    Gast

Ik vind het juist heel erg geil als ik betrapt zou kunnen worden Ik zorg er zelfs meestal voor dat ik goed te zien ben als ik naakt buiten ben Ook ben ik thuis weleens betrapt door de buren terwijl ik naakt met mezelf aan het spelen was op de bank in de huiskamer

#439275 Reageer

Gerrie
    Gast

Hoihoi met Gerrie hier Ik loop thuis bijna altijd naakt maar de laatste tijd ook steeds vaker buiten en dan het liefst op wat spannende locaties waar het risico om gezien te worden groot is

#442011 Reageer

Gerrie
    Gast

Het meest kicken van naakt buiten te lopen vind ik juist als ik betrapt wordt en dat ik datn door meerdere personen bekeken wordt

#443142 Reageer

Gerrie en Monica
    Gast

Hoihoi wij zijn een stel van 40/38 jaar oud en wij kicken ook heel erg op naakt buiten te zijn en onszelf dan te laten bekijken door vreemden Ook laat Monica zich weleens op spannende locaties neuken door andere mannen als die daar aanwezig zijn Gerrie maakt hier dan soms ook wel een video van als iedereen het daarmee eens is tenminste

#455945 Reageer

anoniem
    Gast

Spannende verhalen allemaal…. ik doe regelmatig ‘s nachts mijn hond uitlaten. Dan loop ik naar het park achter onze flat waar ik me helemaal uitkleed en bloot verder loop. Mijn kleren laat ik achter. Eerst door het park, daarna door een woonwijk en door een stuk bos langs een spoorlijn. In totaal een wandeling van een uur, ongeveer 3 kilometer. Een aantal keren ben ik andere mensen tegen gekomen. De meesten lopen gewoon door, kijken alleen, maar soms krijg je een vervelende reactie, helaas.

#455962 Reageer

Robinhot
    Gast

Dat zou ik niet durven… maar als ik je tegen zou komen zou ik mss wel ook wat uit durven trekken. ZOU JET HET OVERDG OOK DOEN?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)

Reageer op: Naakt lopen met kans op betrapt te worden

Je informatie: