Vrije sex
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
AnoniemInactiefOngecompliceerde ofwel vrije sex, het bestaat uiteraard nog wel. Onze harde en toenemende afstandelijke samenleving, zorgt dat vrije sex steeds minder voorkomt. De jaren 60 en 70 waren de jaren van vrije sex. Men hoefde bij wijze van spreken elkaar op straat maar tegen te komen, en de kledingstukken vlogen door de lucht, en neuken was een feit. De bekende uitspraak “vroeger was alles beter”, doet in dit geval recht. Mensen durven of willen zich nu niet meer 100% uiten/geven, om tegenover de medemens maar als ‘netjes’ over te komen. Kijk eens naar LHBTI, die mensen worden het steeds moeilijker gemaakt, om hun geaardheid te openbaren. De bekrompenheid en egoisme van sommige lieden, staan steeds vaker liefde en vrije sex in de weg. We moeten als ruimdenkende mensen al onze schroom eraf gooien, en met veel spontaniteit er op los neuken. Wie met wie maakt niet uit, is altijd goed. Binnen de lijnen van de wet, dat dan weer wel. HAVE FUN!!!
PatrickGastDat is een mooi stuk.
AnoniemInactiefDank je Patrick, het moest even van mijn hart.
JohanGastDe oproep tot vrije sex die je doet spreekt met zeer aan. Eén van de zaken die m.i.uit wetgeving zou moeten verdwijnen is het verbod op naakt lopen . Mijn vrouw en ik zijn beide nudisten maar moeten naar – o.a naturistenterreinen – om in het “Adam en Eva-kostuum te kunnen recreeren”. Eigenlijk heel vreemd: je komt niet in een 3-delig pak en/of jurk/rok ter wereld; op dat moment ben je in heel veel ogen een wolk van een baby maar….. een aantal jaren moet er een verpakking om heen…. En rond de puberteit of net iets ouder lijkt het een “kunst” wie het meest kan ONThullen zonder naakt te zijn….. Om met de ” Luizenmoeder” te spreken:”dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bizonder”….
Wij vinden het heel prettig thuis (binnen én buiten mits de temperatuur het toelaat) naakt te lopen en te regelmatig in keuken/kamer etc neuken. Maar wat zou het mooi zijn als je dat gewoon buiten met iedereen kon doen. Uiteraard eerst vragen of ik je mag hem/haar (in mijn geval: haar) mag neuken. Zou ja: gelijk beginnen…
AnoniemInactiefJazeker Johan, ook dat is duidelijke klare taal. Ik woon in een hoekappartement op de hoogste verdieping. S’ochtends tijdens de schermering ga ik altijd bloot de balkon op, om vogelvoer en water te verversen. Zelfs dat schijnt volgens de wet niet te mogen. Er is ooit iemand in de politiek geweest, die opperde dat bloot zijn in je eigen huis ook niet zou moeten kunnen. Er zou weleens iemand naar binnen kunnen kijken, en daar niet van gediend zijn. De volgende stap is dat we in de toekomst allemaal een burka moeten dragen tijdens het douchen. Het naakte lichaam is mooi, zoals god (als zij/hij bestaat) ons heeft geschapen. En om dan onze lichaam te verbergen in lagen kleding, is toch een belediging naar god toe? Je hebt helemaal gelijk hoor Johan, valse schaamte is totaal niet nodig.
DeanGastHelemaal waar
JohanGastDank voor je reactie. Wat je schetst dat je wel o.a naakt thuis mag zijn als niemand….als het buitenaf maar niet te zien is – ook voor ons – heel herkenbaar. Wij wonen begane grond met niet al te veel inkijk maar hebben- noodgedwongen – vaak de gordijnen van de woonkamer dicht juist omdat we naakt lopen én regelmatig neuken. En inderdaad waar voor zou je je schamen. In dit verband aardig om te vertellen dat we (m’n vrouw en ik) afgelopen juni op een naturistenterrein waren , wij daar rondwandeling over het terrein maakten en op een zeker moment een stel – verscholen in de bosrand – op elkaar zagen zitten. Zij hadden eerst niets in de gaten totdat… Man en vrouw gingen recht overeind staan, hij trok z’n lul terug en werd een beetje rood in z’n gezicht… Ik keek m’n vrouw aan en zei tegen het stel dat het mooi was om te zien! Mijn vrouw zij tegen haar dat ze mooie borsten had, hij een flinke zak en dat ze vooral door moesten gaan. Je zag aan beiden dat “de kou” uit de lucht was. De vrouw van het stel keek ons aan en met een blik op m’n lul (die stond inmiddels behoorlijk recht overeind….vroeg ze: zullen we iets verder van het terrein af gaan en dan met z’n 4-en neuken?
En dat hebben we gedaan. Nog geen partnerruil maar gewoon, samen, genoten. Ik heb haar borsten en kutje gevoeld; zij mijn lul en haar man bij mijn vrouw v.v Gewoon, naakt een ontmoeting met onbekende mensen en dat leidt tot zoiets. Waarom zou dat niet vaker kunnen?
AnoniemInactiefOok u slaat de spijker op zijn kop. Er kan toch niets tegen zijn, als mensen elkaar genot en plezier geven. En als andere voorbijgangers het niet willen zien, ook prima. Kijk dan weg, en vervolg je weg zonder geklaag en gezeur. Gun mensen hun vrijheid van leven, zolang het nog niet helemaal ingeperkt is.
-
AuteurBerichten