Lekker over fisten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #185154 Reageer

    cor
    Deelnemer

    Het is gewoon lekker om anaal gefist te worden. Spreek uit ervaring. Ik vind het zo lekker dat ik mijn eigen iedere keer laat fisten door een heerlijk vrouwke. Een hele lieve meid met zachte handjes. En daarna een zalig neukpartijtje erachteraan. Geile groetjes Cor

    het is gewoon lekker om

    #185635 Reageer

    Johanx
    Deelnemer

    Ja hoor…zeker een hele fijne beleving die spanning op de anus en het idee een hele hand in de buik te voelen.
    Zou wel eens willen weten hoever IK erin ben.
    Maw …BIED ZICH AAN .
    Speel daarom veel met courgettes en soms een aubergine..
    Het klaar liggen voor een fistbeurt lijkt mij al zo spannend.
    Hoop het dit jaar uitbundig te beleven.

    #210812 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Bied je je aan om een ander te fisten om te zien hoever je hand er in gaat?
    Of wil je juist horen (of zien dmv video of foto’s) hoever mijn hand in je naar binnen gaat?

    #278221 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik werd jaren geleden eens uitgenodigd om gast te zijn op een vrouwenavond, georganiseerd door een goede vriendin van mij. “Dat wordt een hete avond”, lachtte ik haar toe. Ze vertelde me, dat fisten ook op de agenda stond. “YES, eindelijk mag ik fisten”, was mijn opgewonden gedachte. Maar nee hoor, ik mocht het niet doen bij de vrouwen, maar zij bij mij. Ik kan jullie vertellen, dat ik flink heb afgezien, vooral in het begin. ‘Female Domination’ bleek hun lifestyle te zijn!!!

    #319120 Reageer

    Thongguy
    Gast

    Ik had hier vroeger helemaal niets mee. Maar met de jaren is -samen met mijn vriendin – anale seks steeds een belangrijker onderdeel geworden van ons seksleven. Ooit begonnen met een verdwaald vingertje gebruiken we samen al een hele tijd anale toy bij elkaar. Het voorstel om een voorbinddildo te gebruiken was een behoorlijke stap, maar bleek al snel de juiste. We genoten en genieten beide van deze straponseks.
    Op een avond was mijn vriendin me anaal aan het stimuleren. Dit gebeurt wel vaker als aanloop naar een plug of dildo. Dit stopt meestal va twee vingertjes om dan een anale toy te nemen.
    Die avond bleef ze me echter vingeren. Ik voelde duidelijk dat ze verder ging dan anders
    Tot ze naast me kwam liggen en fluisterdexdzt ze graag haar hand bij me wou inbrengen. Ik was intussen ook bijzonder opgewonden en ging akkoord met haar voorstel. Ze nam de nodige tijd. gebruikte voldoende glijmiddel en vroeg me geregeld of het niet pijn deed. Ze deed het heel langzaam en voorzichtig en ik voelde geen pijn … ook niet toen uiteindelijk haar hand helemaal was ingebracht. Het voelde goed en de gedachte was – anders dan mijn mening hierover tot dan toe – bijzonder opwindend.
    Een tijdje later stelde ze dit opnieuw voor. Ik had dit nooit verwacht – en velen zullen dit pervers en enz vinden – maar het is echt heel intens en tegelijk ook bijzonder intiem. Voor zij die van anale penetratie houden is dit zeker iets om te proberen. Niet forceren, luisteren naar je lichaam en je zal versteld staan hoe relatief makkelijk dit gaat …zonder dat dit pijn hoeft te doen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Reageer op: Lekker over fisten

Je informatie: